beculete electorale


 

Cica maine suntem chemati la vot… eu una nu am priceput care-i faza cu colegiile, ce-i drept nici nu prea mi-am batut capul sa ma interesez… lucruri mai importante aveam de facut, gen : somn.

Prin Brasov am vazut cum erau copilasii astia si voluntarii de partid imparteau pliante,pixulete cand era tocmai prapadul afara, frig, ninsoare, vant… stau si ma gandesc la cei ce fac parte din partide de genul, ce au de castigat? Le place sa inghita porcariile „conducatorilor” lor? Chiar cred ca partidul ala va schimba ceva?? chiar cred in asa zisele principii politice ce le promoveaza??

Daca nu ma insel, vineri am ascultat emisiunea cea de dimineata de pe Europa FM, soferul de pe acel autobuz fiind fan Europa FM , si era subiectul de discutie : de ce accepta romanii sa fie batjocoriti si jefuiti pe fata?de ce nu actionam? si era dat ca exemplu contractele de dezapezire pe autostrazile nationale unde costa 60-65 000 de euro kilometrulde autostrada dezapezit??? Este imens de mult!! Realizatorii se intrebau de ce oamenii accepta asa ceva. De ce nu ies in strada, de ce nu isi cer dreptul?? asta erau intrebarile… simplu: nu exista tupeu, nu exista curaj.. nu exista seriozitate… ok… incerci sa faci o miscare de iesire in strada… sunt multi care sunt de acord cu tine.. te sustin… si cand e vorba de fapte, te trezesti singur… parasit.. si apoi te intreb : pentru ce? pentru ce sa ma zbat cand nu ai cu cine si pentru cine,cand nu le pasa?

Dupa cum ziceam intr-un articol mai demult… barbatii n-au co*te… de fapt mai toti romanii nu au co*te… si in ultima vreme din ce in ce mai putini din cei care au, mai raman in tara.

Deplorabil… si acum sa mergem la vot sa alegem pe cine?? aceiasi hoti, mafioti aflati in spatele marionetelor demult stiute.

Demult zic si eu, hai sa nu mai votam toti, dar toti sau sa ne anulam voturile, dar toti.. sa ii batem cu propriile arme… sau mai bine, sa facem o grupare mare politica cu milioane de membrii si sa candidam toti. Dar deh… sunt ca un purice ce urla de pe un caine la purecii de pe alt caine de pe partea cealalta a unui fluviu.

A naibii politica asta..

A trecut si Mos Nicolae… si ce s-a intamplat…?? s-au strans oamenii pt aprinderea brazilor din pietele centrale din orasele mari.. si ce inghesuiala si vai ce eveniment..nu intelg… mi se pare patetic.. sa iti inghete picioare, posteriorul si sa te inghesui ca sa vezi ce? Sacrificarea unui brad ce-i plin de beculete? patetica am fost si eu cand eram copil…dar deh… erau luminite.. era sarbatoare.. era vacanta….

Totusi, imi doresc ca toti copii a caror parinti nu au posibilitati sau care nu au parinti sa aiba sarbatori cat mai frumoase cu trecerea fiecarui an si nu numai sarbatori ci si toata viata. La ei ar trebui sa ne gandim.. nu la cat sa bagam in noi de Craciun si ce sa ne cumparam.

In astfel de momente, gandesc ca omenirea nu merita sa traiasca…  rari sunt aia ce merita.. si cand zic omenirea ma refer si la mine, stati linistiti.. nu scapa omenirea de mine.. nu asa usor, cel putin.

Dupa cum ziceam, aceasta perioada nu imi e prielnica… absolut deloc.

 

2 gânduri despre &8222;beculete electorale&8221;

Lasă un răspuns

