3 in 1


 

Nu! nu e vorba de cafea  ci de o incercare de a pune 3 idei diferite in acelasi articol cu titlurile aferente, sau mai bine zis, subtitlurile aferente.(Am mai amestecat eu ideiile in acelasi articol, dar acum o fac in mod organizat 😀 )

1. Nu-s femeie….

La concluzia asta am ajuns eu azi, in timp ce ale mele colege vorbeau de unghii de gel…modele,ghetute, culori de par , iubitei…. si eu… eu ma uitam la ele.. si incercam sa gasesc ceva feminin la mine… hmmm…. mai nimic nu imi vine in minte… si cand zic femeie, ma refer la ce discutau mandrele in pauza…

Ok, imi fac gherutele, ma vopsesc, folosesc gloss-uri… si cam atat… toace nu port,despre iubiti nu vorbesc….ma gandesc la masini,cai putere… motoare si altele….

Nu-s femeie… nu-s barbat… sunt eu… cu putin din ambele sexe si mult de la mine… sunt eu! si ma plac marea majoritate a timpului cand nu ma cert singura 😀

2. ofer batai de cap in schimbul onoarei de a mi se face pe plac

Da… este  un anunt. M-am hotarat sa le ofer oportunitatea persoanelor ce au placere in a fi submisive, adica de a primi ordine si de a le asculta, de a primi pedepse cu tenta sexuala sau nu (asta-i definitia de a fi submisiv, nu inseamna ca o sa dau astfel de pedepse cu tenta sexuala).

Desi nu inteleg de ce ar accepta unii oameni asta ( de a primi ordine) si mai ales sa gaseasca placere in asta. Mie imi place sa dau ordine, sa fie cum zic eu si sa nu se iasa din cuvantul meu.Da… am inclinatia spre dominatie si probabil de asta nu inteleg de ce oamenii au placere in a deveni supusi cand eu nu accept sa fiu supusa.

Si eu vreau sa mi se faca toate poftele …. dar nu vreau sa ofer nimic in schimb… de ce?? pt ca-s rea, de aia!

3. Iarna Dacii, vara decapotabile.

Nu stiu daca ati observat, dar s-au inmultit Daciile batrane pe strazile oraselor… asa cum vara vezi, ca ciupercile rasarite dupa ploaie, masinile decapotabile, asa vezi Daciile acum in trafic .

Concluzia: Dacia e cu romanul la greu si la bine! Mereu acolo fie ploaie, fie vant, fie ninsoare, fie inghet.

RESPECT PT BATRANELE DACII!

 

Lasă un răspuns

