„care si-o dorit zapada, sa vina sa si-o ia!!!”


 

Asta am „urlat” pe fasbuci acum cateva zile, cand a inceput sa ninga.

Azi… azi… mi-e oroare de ce-i afara… zapada la mine e pana la brau…. tre` sa ma trezesc mai devreme, ca nu pot sa o iau pe scurtatura ca-i ditamai zapada si nu vreau sa-mi rupt gatu`.

Azi… zapada i-a luat prin surprindere pe cei ce trebuiau sa dea zapada din oarase… Predealul-i vraiste….Brasovul… era ca  Predealul…. si tot asa….

Azi la munca… vraiste.. de mai bine stateam acasa si dormeam….Mancarime mare si aici… va voi zice dupa ce o sa plec si de aici…pentru ca asta urmeaza…

Acum imi vine sa ii iau la bataie pe cei se miorlaiau ca vreau zapada…. sa vina sa si-o ia ca-i destula!

Am decis sa va arat moaca mea… din seria de poze de pitzi facute pt gasca mea… ca deh… sunt curiosi care vor sa ma vada… asa ma pitzi… cica.

IMG_0468-002

Funny…nu??

 

 

Lasă un răspuns

