inca un pic


 

Au mai ramas 3 zile pana-n 2013… la stiri vad numai : :cum se distreaza turistii pe Valea Prahovei,cum sa te imbraci de Revelion. cum sa nu te imbraci de Revelion, cum sa faci masa de Revelion, unde sa te duci de Rev, cat costa la bulgari o vacanta”… si apoi, doar cateva stiri despre pensionarii ce isi duc viata cu greu de pe o zi pe alta, despre copii abandonati si apoi.. football…football…. si iar football

Imi cer scuze ca nu am mai scris de cateva zile pe blog, dar am facut ce face tot omu`  de sarbatori.. am lenevit ca porcu`… doar esti ceea ce mananci 😀

Am stat si am incercat sa gasesc un serial cat de cat ok la care sa ma uit.Nici seriale coreene nu am gasit 😦

Am dat peste  „The american teenager secret life” sau ceva de genul,un fel de teen mom. merge de rumegat in zilele de plictiseala.

Azi m-a apucat creativitatea in bucatarie, precum si harnicia. Si cand ma apuca astea dau drumul la muzica sau ma „aud” emisiuni de genu : „iubire interzisa,fosta mea iubire,ochii din umbra”.. stiu… dar sunt super bune in astfel de momenete.. mai auzi o expresie -doua de razi cu lacrimi si uiti ceea ce faci sau merge mai usor treaba, de exempul :” te rog,te plesnesc de nu te vad ; nu te mai agita atata.. iti zic eu cand sa te agiti” si multe altele….

Imi place ca afara-i cald si bine.. si se topeste zapada…

Si iar nu mai stiu ce sa scriu…mi-e foame… ma duc sa-mi manc creatia… doar eu am facut-o, eu o mananc :))

 

Lasă un răspuns

