la alegere


 

Fiind un nou an, am trecut la o noua tema…mai roz, mai deschisa, mai cum se vede.

Azi am gandit ca sa deschid o rubricuta in care, voi, cititorii mei sa imi spuneti despre ce sa scriu. Voi spuneti ce anume subiect va intereseaza si eu o sa ma documetez asupra acelui subiect si bineinteles in acel articol voi spune si parerea mea.

Sa facem sa fie si un blog oarecum interactiv in limita posibilitatilor. V-ar place asa ceva??

Astept subiectele voastre aici sau pe mail la aletzsa@yahoo.com 🙂

 

6 gânduri despre &8222;la alegere&8221;

  1. Salut! Imi lipseste cu vehementa darul de a ma exprima, dar cu scuzele de rigoare sper sa fiu `cetit` asa cum se cuvine de domniile voastre. Apreciez noua ta abordare, Aletzsa, de-mi este permis a spune, fapt pentru care te rog sa prezinti un articol ce vizeaza femeia moderna si intelegerea sa. Multumesc!

    1. o sa il schimb..si pe mine ma doare ochiu… dar am zis sa-l las 2 zile…sa nu zica lumea ca nu am facut o schimbare…
      iti doresc un 2013 plin de bucurii, liniste sufleteasca si multe vesti bune si realizari

  2. Hmm.. E telefonul meu defect sau roz-ul tau putin ciudat, nu de alyta dar de pe telul meu se vede totul ab cu scris negru!? De la tine de pe tel ti se vede blog-ul complet? Nu trebuie sa umbli pe la setarile de „vizualizare pe mobil” or smthg?.. Apropo draga mea Aletzsa, la multi ani si tie si sa ai parte de un an plin de impliniri.. (scuze pt intarziere, dar vad ca-s tare imprastiata in 2013) :*

    1. pt mobil asa se vede, asa am setat. poti sa intrii si pe varianta normala dupa o cautare normala pe google si sa nu apara semnuletul ala de site pt mobil.
      esti imprastiata mai mereu.. face parte din farmecul tau 🙂
      Un an fain iti urez

Lasă un răspuns

