Luni,ianuarie,zi de munca


 

Iara vine Luni… De maine ma duc si eu la locul de munca, unde, anul asta o sa incep sa fac vanzari multe, bune si mai bine comisionate (sper) iar cu aceasta experienta o sa am un job mai bun si mai interesant cu salariu fix plus comision(da, asta e cam planul meu pe anul asta ce sper sa se indeplineasca)

Bineinteles ca nu am absolut nici un chef, tragere de inima si cum mai vreti voi sa ii ziceti…. e frig..a nins… se anunta -8 grade maxima … iara autobuz.. iara imbulzeala, iara haina groasa… dar va fi bine… trebuie sa fie bine si soarele sa rasara pe strada mea

Asa ca va doresc o zi de Luni minunata, incantatoare si plina de bucurie precum si o saptamana asemenea.

 

Un gând despre &8222;Luni,ianuarie,zi de munca&8221;

Lasă un răspuns

