De pe la munca culese


 

Sunt in autobuz…tremur…ii frig…folosesc dupa mult timp aplicatia de wordpress pt android.
Mi pofta de o supa fierbinte cu multi taitei….o sa imi iau un rolton cu putinii bani ce ii mai am…

Trecem la subiectul ce s-a anuntat in titlu.
– pt cei ce nu stiau Dolce a scos momentan din grila tot ce tine de media pro,adica prosteveurile,acasucurile,sport.ro,mtv si vh1. De ce?pt ca foamea-i mare de bani si au cerut pt drepturile de difuzare de 10 ori mai mult si pt ca nu a dorit sa fie mentinut temporar acelasi pret pe perioada negocierilor, romtelecom a fost nevoit sa scoata din grila tot ce tine de protv s.a inlocuind cu alte posturi in exclusivitate cum e comedy central si luni gratuite de hbo.
– ne-au mutat din coltisorul vesel si sunt in plina intersectie de curent al aerului…deja gatul vrea sa imi fa ca figura de a se intepeni pe jumate…dar privind partea buna a lucrurilor,auzim mai bine perlele colegilor de genul : „va resun”, „modem cu router wireless incorporat”, perle ce sunt repetitive…si culmea e ca se fac vanzari bune chiar daca se spun astfel de perle la greu….e adevarata expresia „prost sa fi,noroc sa ai”…nu stiu…nu inteleg….

E si 51 si nu am plecat…mi-au inghetat gherutele.
Ieri era sa nu mai ajung la munca.
.de fapt mai luam o zi pauza de la sunat. De ce? Pt ca autobuzul care trebuia sa vina nu a venit…ningea viscolit…era frig…nu ca acum ar fi acum altcumva,dar nu batea vantul.
E si 54… trebuia sa plecam la 17:45….
Mai stau o luna …asa am decis…inca o luna de experienta…ca numai cu asta ma aleg.
Gata..va las ca iar ma apuca raul pe autobuz.

 

3 thoughts on “De pe la munca culese

  1. PRO TV nu a fost scos de la Romtelecom. E program must carry si l-au lasat. Oricum am inteles ca au bagat din nou programele scoase pe dolce, sau ca urmeaza sa le bage in viitorul apropiat..

    1. de pe 3 a fost scos din grila pt ca nu s-au inteles in ceea ce priveste drepturile de difuzare si pe perioada negocierilor, in seara asta a fost comunicat ca de maine se reintroduce in grila pt ca au ajuns la o conventie pana se vor sfarsi negocierile pe 31 ian

      1. Eu tot cred ca PRO TV nu a fost scos.. Au scos celelalte programe din trustul PRO, gen acasa, acasa gold, mtv, pro cinema, pro tv international si parca unu de sport, dar PRO TV merge pe principiul program must carry, asa ca a ramas l-au lasat. Cel putin asa citisem pe undeva. Mi-e lene acum sa verific daca zic prostii sau nu, asa ca ignora-ma😀

Lasă un răspuns

