alta Sambata


 

Pfff… a trecut si Sambata asta…

Nu prea am avut chef sa scriu.. m-am certat cu calcul.. nu gasesc driver pt placa de baza si nu se intelege cu windowsul meu asa fara driver si se apuca sa imi deseneze dungi si floricele colorate pe ecran si sa nu raspunda comenzilor in timp ce face asta.

Joi, in timp ce ma duceam la gara am vazut o treaba ce m-a facut sa zambesc cu tot sufletul… un nene grabit traverseaza strada,deh.. prin loc nepermis, lasat de un nene cu masina aproape in sensul giratoriu, ala dinaintea garii.. si netinand plasutele bine fugi o portocala, rostogol pe drum exact cand nenea trecu pe trotuar grabit.Vazand faza asta, inafar de mine ce eram destul de la distanta inca „minunandu-ma” de gestul soferului ce-l lasase pe nenea, si doi tipi ce aratau cam suspect, gen baieti de cartier si cu ten mai bronzat, ce i-ai cam ocoli in multe conditii. Unul dintre ei s-a dus..a luat portocala din mijlocul drumului, in timp ce nenea trecu de mine si il striga, apoi s-a dus dupa el sa ii returneze portocala…. Un gest ce poate nu multi dintre noi nu l-ar face.. si cine l-a facut, a dovedit pt a nu stiu cata oara ca aparentele inseala.

Ce mai vroiam sa va mai zic, de fapt sa va anunt este ca incerc o colaborare pe blogul meu, asa ca daca apar articole publicitare sa nu va speriati ca am luat-o razna sau ca blogul meu se va schimba in unul publicitar… nici vorba de asa ceva, dar incerc si asta.. oricum pica bine in zilele in care nu am chef sa scriu sa postez cate un astfel de articol, ce drept ca imi par unele utile si destul de frumusel realizate.

Momentan va las…. ma apuc de calcat… o seara faina sa aveti.

 

4 thoughts on “alta Sambata

Lasă un răspuns

