dinastea de Duminica seara


 

Of… iara Luni.. O saptamana noua ne astepta plina de surprize… Cica vremea o sa fie faina pana la mijlocul saptamanii.

Aseara am vazut un film pe cinemaxx. Ii zice Area Q, un film foarte interesat cu o ipoteza relativ noua, legata de rapirile extraterestre. Vi-l recomand, nu vreau sa stric momentul de a-l viziona, pt ca se trateaza destul de multe chestioare in el.

In seara asta, am prins din zbor o stire.. conform careia, din cate am inteles, unele infractiuni vor ajunge la mediere.. nu va mai fi proces decat doar in cazul in care medierea nu reuseste sa rezolve ceva… printre aceste infractiuni se regaseste si „violul simplu”… Mda… violul simplu… ce-i ala?? pai, un tip ce face Drept mi-a explicat „legea nu face nici un fel de mentiune speciala pentru infractiunea penala de viol, ca a aparut stimabilu’ Sustac acum cu faza asta de viol simplu cum ca vorbim de aceasta infractiune cand nu este savarsita de mai multe persoane, cand nu este incest, cand nu are urmari medicale sau cand nu este urmata de sinuciderea victimei e deja o alta poveste, ma rog aberatie.”

Chiar ca Romania e tara tuturor posibilitatilor… mai degraba as zice, a aberatiilor ce se transofrma in realitate..in ceva concret.. macar de erau bune aberatiile astea. Nu exista nici un loc in lume ca violul,ca si infractiune sa fie trimis la mediere… ca sa nu mai zic urmarile psihologice asupra victimei.

O mare idiotenie.. atat am de zis.

Imi cer scuze pt cei care i-am ametit cu articolul publicitar.. o sa indrept situatia si o sa ma organizez…

Pana atunci, va urez nani bun🙂

 

Lasă un răspuns

