Alta Luni


 

6350030_460s_v1Ma simt de parca as fi baut mult si as fi mahmura… „de baut nu consum” vorba unui amic…. am fost asa ametita si fara chef .

A fost cald… maine-i cald….

Azi, inca odata Codreanu si-a batut joc de Predeleni atat cei cu abonamente cat si cei fara… cum asa? Simplu… dupa ce au bagat cutiile de chibrite in loc de autobuze si alea care vin sau nu vin de dimineata, acum au bagat chibritul in locul autobuzului. Acesta este un microbuz de 10 locuri pt 25 de persoane cel putin. DA, dragii mei… microbuz de 10 persoane pt  mai bine de inca odata capacitatea lui sau chiar de 2 ori cat capacitatea lui de pasageri cat era nevoie de altfel.

Va dati seama ca mi-am bagat picioare si am plecat cu altceva… desi am abonament la „onorabilul”, vedea-l-as in faliment.

Eeehh… inca o zi a mai trecut…. nani bun

 

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

