reuniune gasca mea


 

Gasca mea, trupa de soc, dupa cum ne-am autodenumit, s-a reintalnit dupa 3 ani.

Din pacate, din 5 am ramas 4, dar astia 4 vom ramane destul de mult timp, desi viata ne poarta pe diferite drumuri ce se vor intersecta ori mai rar, ori mai des… timpul va elucida acest mister, dar sigur suntem parti importante in sufletului celuilalt, ocupam un loc special si nu ne vom uita niciodata.

pus d fasbuc

 

 

Va iubesc, nebunii mei si va doresc sa ramaneti la fel de veseli si voiosi, iar „lucrurile de facut impreuna” sa nu ramana doar scrise ci si realizate! va multumesc ca existati si ca m-ati primit in grupuletul asta tare simpatic 🙂

 

 

Lasă un răspuns

