chef de …. nechef


Ufff… Sambata… si eu am lenevit azi de parca era maine, adica Duminica.

Am o stare de sictir, plictiseala, amestecate cu o stare de nervozitate(cauza misterioasa).

Pai ce sa faci cand ai o stare dinastea?? pai nu prea ai ce sa faci…. dai drumul la muzica, bag un NFS sau orice alt joc si cam atat…. nici de somn nu am avut chef….

Urata starea asta….

Azi am nimerit pe la teve in timp ce ma chinuiam sa fac ceva de papa, Woow biz, ca deh… am knalD si in weekend e mai activ decat restul telembiziunilor, unde era treaba cu Mantea si Stefan cum i-o zice.. ca deh… nu am tinere de minte.

Din toata treaba asta  si cele observate si patite de mine, rezulta un singur lucru : masculii din ziua de azi, se considera barbati, dar n-au coitze sa zica lucrurilor pe nume, sa vorbeasca clar si concis. Pana acum nu am gasit un barbat/ baiat care sa aiba cohones (vestitele coite, adica sinceritatea, curajul de a zice direct, clar si concis). Baieti, e atat de greu sa zici unei fete ceea ce vrei?? e atat de greu sa zici ca nu mai vrei sa o vezi?? e atat de greu sa discuti ?? e atat de greu sa te tii de promisiuni?? daca e, nu le mai fa! (la promisiuni ma refer) .

Ce dracu??? Suntem asa  lipsiti de curaj?? asa de lasi suntem??

Da! Vorbesc la general. adica pt toata lumea!

Haideti sa vorbim clar, direct si sincer unii cu ceilalti, sa facem promisiuni atunci cand le putem indeplinii, sa avem coloana vertebrala dreapta.

Stiu… s-ar duce naibii politica si multe altele, dar nu ar fi mai bine??Nu ar fi mai putina durere, dezamagire, oameni raniti pe viata??

 

<iframe width=”853″ height=”480″ src=”http://www.youtube.com/embed/OpQFFLBMEPI&#8221; frameborder=”0″ allowfullscreen>

 

Lasă un răspuns

