ooofff!


 

Si iara al meu calculator o ia razna.

Dungi minunate si colorate pe al meu ecran.. de roz, fucsia,verde, albastru, galben ce ma impiedicau sa vad ecranul cum era cu adevarat.

Asta e ieri cand subit al meu calc si-o dat restart apoi eroare la windows, bineinteles in timp ce vroia sa imi arate ca e urmasul lui Picasso.

Dai si schimba windows… merge ce mergea si iar pica, adica restart si minunate dungulite…. schimba iar windows.. iar aceiasi manifestare artistica. La al 5lea windows vad ca rezista… ca paru` lu` aia din reclama.

Sun pe tipul ce mi-o facut calcul data trecuta si imi zice senin : ” vezi sa nu fie cablul de la monitor infipt prea usor, si nu sunt conectati cum trebuie. fa schimb de cablu sau mufele (adica  mufa de la monitor sa conecteze  unitatea si viceversa)”

Asa ca stau cu unitatea aerisita (nu mai are un „perete” lateral), pipaind ocazional,dar cam des placa video pt a vedea daca se prea infierbanta, fiindu-mi grija sau mai bine zis ingrijorarea sa nu o ia si asta razna.

Se pare ca al meu calculator mi-a pus gand rau anul asta… nu-mi place…. nu-mi place deloc.

momentan va las… am vazut Romanii au talent si mi-e cam frig la craci.. caci am ramas atintita la ceea ce se intampla la teve si nu am mai simtit frigul (da.. sunt cu cracii goi, avand camasuta de noapte nu prea lunga da nici prea scurta). Deh…asa e cand te uiti la o emisiune buna😛

Nani bun, copilasi

 

Lasă un răspuns

