Sambata seara.. pe la ora 21


 

Discutam cu Emma pe fasbuci cum noi stam si ne bencolam la cateva filme, seriale, pe scurt, in weekend cam hibernam…. eu mai mult decat ea, dar deh.. eu sunt ursuletul grupului si tre` sa fiu la inaltiea renumeleui… bine… mai sunt si melcul.. ca ma misc incet si calm… ma grabesc in ritmul meu.

Weekend-urile mele sunt asa :

Vineri seara : youtube : the dead files, paranormal witness, eventual supernatural daca e aparut episodul, ufo, ghost hunter, ghost adventures,posessions si tot ce tine de domeniu.

Sambata : ordine in haos, papa bun (deobicei ma apuca creatiile mele, azi facut supa crema de legume si pulpe umplute ) intre timp pun la spalat hainute . ce gospodina sunt, nu??

Apoi pe seara imi incep bantuiala pe net : ANCIENT ALIENS , o serie de documentare foarte interesante in care se discuta interactiunea extraterestrilor cu umanitatea, ce inseamna pt umanitate si cum ne-au influentat evolutia. Vi-l recomand din toata inima.

Duminica, pe langa filmele de pe cinemaxx si alte site-uri bag o serie de documentarii despre bibilie gen : the secret Bibile.

Yeah… i`m a geek/nerd…something like that.

Acum sunt ca baietii : paharul cu bere intr-o parte, semintele-ntr-o parte…. mai lipseste meciu, dar cum fotbalul in ziua de azi e supraevaluat….  ma multumesc cu documentarul mai sus mentionat.

Noapte buna, copilasi !

 

Lasă un răspuns

