drumuri… plimbari… shopping…


 

Azi iar am luat calea Brasovului pentru ” majestosul, mirificul, mult anuntatul” eveniment numit : bursa locurilor de munca (asa scria ‘imens” pe usa)

Am asteptat cam 15 min sa intru, eu fiind ajunsa p-acolo pe la 12:07 , adica nu m-am dus cu noaptea-n cap, asa cum faceam demult.

Intru…. lumea… cat de cat sa nu zici ca-i gol… cateva mese imprastiate… cu sau fara oameni la mesele rezervate pt angajatori sau plecati intre timp la o cafea pana acasa… sau cine stie pe unde.

A fost o zi bua pentru cei din domeniu tehnic, ingineresc, daca pot sa zic asa. S-au cautat mult in domeniu CNC, si ingineri la alte domenii, ce pe mine ma depaseau.

Apoi a urmat o tura de shopping dupa una bucata RAM de 1Gb pt ca al meu calc cerea de ceva vreme un astfel de ajutor, urmat de o tura prin Bila , redescoperit magazinul „Maria” cu tot felul de chinezarii, tiinta urmatoare fiind Lidel, unde am luat vrute si nevrute, din cele ieftine , bineinteles.

Ajunsa acasa… scot RAM-ul din rucsac.. il las sa revina la temperatura camerei si tzup.. calare sunt pe calculator… si dai si chinuie-te Alexandra mea sa pui  smecheria ce tre` sa intre in treaba ai de slot si dai si apasa ..dar deh,frica de a nu strica ceva m-a facut sa n-apas asa tare si nu imi intra Ram-ul , deci nu se deschidea monitorul ca nu se transimtea semnal…

Chem pe Mitzu` sa il bage el si merge.. si surprinzator.. parca placa video a prins viata, se vede superb si nu a facut figuri?? DE CE?? Sa mor daca stiu.. momentan o sa ma bucur ca merge.

Sunt obosita… franta… o sa ma bag la un Ancient Aliens ca mi-am sarit tura de Duminica si nu vreau sa nu recuperez :p

 

Lasă un răspuns

