UPDATE


 

Iubitu meu are iar probleme. Iubitul este calculiciul meu.. deh, traim in era in care acesta  devine indispensabil ca telefonul mobil si netul.

Mai nou imi trebuie sursa pt placa video ce am reusit sa o iau de la acelasi amic de la care am luat placa de baza, placa video ce necesita conectare suplimentara.

Si eu am fost intr-o asa zisa coma… una de gripa cu tuse seaca de imi venea sa dau la bobocei,nu ca acum as fi mai bine, dar mi-am cumparat ceva medicamente si sper sa isi merite banii investiti.

Dar si vizitatorii mei s-au inputinat….lipsa de inspiratie, de subiecte atragatoare este mare. nici nu mai stiu ce sa scriu,poate imi dati voi idei.

in fine.

Asta e un  fel de update la starea mea si implicit a blogului meu. un fel de scuza a lipsei de articole.

va doresc multa sanatate, ca e un lux sa te imbolnavesti!

 

Lasă un răspuns

