defectiuni … suspecte


 

Dupa cum stiti ca ma vait, calcul meu imi face belele de la sfarsitul anului pana in prezent.

Pentru astia mai necunoscatori sau care au dat mai rarutz pe la mine prin batatura, povestea revoltarii calculiciului meu, incepu` acum 2 luni … daca stau bine si ma gandesc, acum FIX 2 luni.

Placa mea de baza ceda, fiind inlocuita dupa rev la vreo 3 zile cu alta de la un bun amic si fost coleg de liceu. Dupa o luna si olecuta, placa mea video s-a trezit ca are talente artistice si se crede Picasso… asa ca a trebuit inlocuita.. asa ca iar cu miloguta la colegutzu sa dea placutza…. si pana sa dea placuta, mers yo si luat Ram-utzul ca sa merga calculiciu si mai bine.

Dupa ce pus RAM-utzul, mers placutzu meu, dar nu mult si gataaa! Dus placutzu meu, dar venit placutzu nou… dar placutzu nou avea mufutza de conexiune suplimentara de la sursutza (sursa)… si sursutzul meu nu avut mufutza de infipt la placutza, deci, Alexutzu  cauta sursutza cu mufutzu pt placutzu. cautat si cautat… scumputzu sursutzu  pe emag…gasit pe evomag.ro sursutzu  bunutzu pentru placutzu …. dat si facut comandutzu… si a 2 a zi  instalat mandra placutzu,sursutzu si windows… darrrr…..bineinteles ca este un „dar”…… mouse-ul meu a murit… adica chestia aia ce in traducere in romana e denumit soarece, treaba aia ce misca sagetica pe ecran si face clica-clica… sau clic-clic-clic-clic si trosc cand nu iti iese panseta la un joc… ei.. minunea aia… nu mai vrea sa faca clilca-clica si sa merga..

Asa ca azi functionez cu primul meu mouse, ce si astazi merge, marca microsoft si luat si el second-hand impreuna cu primul meu calc. Sper sa nu se mai intample asa defecte in lant si asta sa fie ultimul.

Ca sa nu zic ca si eu m-am defectat, avand o minune de gripa din asta noua cu tuse seaca de facut urat la bobocei, febra si frisoane, dormit in fundulet, bineinteles, cu o vizita inopinanta, muult prea devreme decat este normal lunar.

Defectiunile acestea sunt cam suspecte.. mai ales la calculici, ca la mine…  oare este inca un semn ca trebuie sa se schimbe ceva in viata mea, ca trebuie sa schimb ceva ca sa imi mearga bine?? Nu este exclus. Semnele exista peste tot , numai ca mai trebuie sa le vedem, sa le intelegem si sa le interpretam corect! dar cel mai important este sa fim cu mintea deschisa pentru a le vedea!

De vreo luna si un picutz am inceput sa ma schimb, sa vreau sa ma schimb.

Ajunsesem in acel punct al vietii in care, din punctul meu de vedere atat  psihologic cat si fizic (ingrasare pe fond nervos si alte probleme de sanatate) , in care eram la fundul,fundului, fundului prapastiei psihologice. Treaba aia cu codependenta nu a fost pusa de flori de lele pe blogul meu.

Cei care mi-ati mai citit parerile si conceptiile legate de religie si asa mai departe stiti ca eu cred ca exista acea Fiinta Suprema, ca exista entitati superioare ce au grija de noi, asa ca am lasat orgoliul,disperarea si starea de neputinta la o parte si am cerut ajutor fiintelor luminate de a ma inalta din aceasta prapastie psihologica in care am ajuns si din care incercam sa ies, dar de fiecare data se intampla cate ceva care sa ma faca sa stau iara cuminte acolo, in intuneric, plangandu-mi de mila si acuzandu-ma ca m-am lasat sa ajung asa, dupa cum s-a observat si pe parcursul acestui blog in ultimii 2 ani.

Asa ca… inainte de nani, moment de meditatie, cerere de ajutor catre fiintele luminate, moment primire energie, nani bun si a 2 a zi mai optimista, plina de viata si asa mai departe.

Stiu..am luat-o pe parte de sf sau spiritism…. dar incercati macar sa aveti un moment al vostru de meditatie, de relaxare in care mintea sa se odihneasca negandidu-va la lucrurile de zi cu zi si doar imaginadu-va pe malul marii sau intr-o zona unde va simtiti bine stand si bucurandu-va de razele de soare, facand abstractie de ce se intampla in jurul vostru. Veti ajunge la o stare de relaxare si odihna ca dupa 10-12  ore de somn in numai 30 de minute, desi la inceput va fi greu sa va lasati sa va relaxati.

De unde am plecat si unde am ajuns.

Am simtit nevoia sa scriu asta, pt ca stiu ca undeva, candva poate ajuta pe cineva.

Gata.. sper ca ati inteles ceva…  nani bun copiii!!!!!

VISATI FRUMOS ATAT PE TIMP DE NOAPTE CAT SI PE TIMP DE ZI! VISELE POT DEVENI REALITATE!

 

2 thoughts on “defectiuni … suspecte

Lasă un răspuns

