Sun-day!


Incep prin a va ura o primavara frumoasa, calduroasa si voioasa, ca doar a venit luna Martie.

Cred ca deja v-a apucat astenia de primavara… cam putini cititori pe ale mele plaiuri virtuale.

Da! Culmea, eu care nu prea eram cu nr de cititori, adica nu tineam cont, acum imi pasa… ma gadila la orgoliu, la incredere atat in mine cat si in a talentului meu de a scrie, asa ca intru la banuieli cand vad ca nu-s cautata.

Ooooo…dulce Duminica… ce bine e. E o zi in care toata lumea e linistita,calma desi Luni este aproape.

Zilele astea, bolind, am butonat televizorul….de m-am saturat de documentarele de pe History, cbs, national geography pana si de astia cu digi life, animal world si ce mai au.

Iubitul meu merge bine si ma bucura acest lucru… pot sa imi mai scald ochii si in alte minunatii ce-s bune de vizionat si se gasesc online.

Alaltaieri, in timp ce tuseam (nu ca acum as face altceva) ca un mosneag de 190 de ani ce isi da duhul, dar cu program, adica la lasarea serii de la 18:30 pana la 19:40 si de la 02:30 pana la 3:20 aproximativ, m-am uitat la Warm bodies pe cinemaxx si chiar mi s-a parut o comedie bunicica.  Un nou mod de a vedea zombies , sau mai bine zis, am avut parte de un nou unghi de vedere aspura acestora.  Asa ca vi-l recomand.

Azi-noapte am ras cu lacrimi la A Haunted House si d-abia astept varianta blu-ray pentru a-l reviziona mai bine… si cu mai mult patos.

Deh.. nu am rezistat tentatiei unui „cam”, mai ales ca a mea curiozitate era imensa. O combinatie gen Scary Movie a  seriei paranormal activity, the possession, exorcismus si asa mai departe, desi mai mult se axeaza pe paranormal activity. Oricum e funny si cand o sa apara varianta buna de vazut, va anunt…. numai sa nu uit…

Si uite ca se lasa seara si urmeaza criza mea de tuse… din pacate nu e ca CFR-ul la noi… chiar vine la tanc… o sa imi fac un galbenus de ou frecat bine cu zahar si lapte cald spre fierbinte… poate ma lasa… la treaba asta ii se zice intr-un fel frantuzesc ce acum nu-s in stare sa-l scriu..din simplu motiv ca am un lapsus.

In seara asta bagam un „schimb de ma-te” de pe prima tv, apoi un horror si poate si o clatita… daca face tata.. ca eu nu ma bag la asta… de asta vreau barbat ce stie sa gateasca :))  ca sa imi faca pofta cand eu n-am chef😛

O sa fac un mic experiment cu voi, dragii mei. Vreau sa realizez o treaba si am nevoie de un fel de market study. Asa ca : vreti sa va spuneti pasurile, aveti nevoie de un umar pe care sa plangeti sau pur si simplu va plictisiti…. 0pad ilo del

Acum sunt curioasa cati o sa sune🙂

Gata.. va las ca tre` sa ma ingrijesc de a mea tuse magareasca.

 

 

3 thoughts on “Sun-day!

  1. 1. Chestia aia cu galbenus de ou, zahar si lapte FIERBINTE se numeste shatou (habar nu am cum se scrie, dar se pronunta cum am scris) si e buna pentru dureri in gat. Nu stiu daca functioneaza si la tuse, desi mami ii prepara lui Kira cand tuseste;
    2. La astia cu tastatura qwuerty nu te-ai gandit??😀 Da si pentru ei o combinatie de litere..
    Succes in studiul ce vrei sa-l faci! :*

    1. 1. choudou cred ca se scrie.. e buna pt dureri in gat, lipsa voce…la mine merge si la tuse de asta seaca
      2. uite ca la asta nu m-am gandit cu qwerty…. mersi ca mi-ai zis

      sa ai o seara faina🙂

Lasă un răspuns

