supa cu galuste


 

Nu! Nu e vorba de o reteta… pentru ca oricum, cea ma buna supa este cea facuta de mama!

Desi am facut acum cateva zile supica pt mucoasa de mine, cu tot cu galuste de gris bune si oleac pufoase,cat o ramas din ele si nu s-o dezmembrat, in seara asta ma pali iar pofta…. si asa ca pe la 10 jumate seara.. eu m-am apucat de facut supica si…. cu galuste… ce au fost extrem de bune… si mai tari un picutz pe la mijloc…. da buneeee…. desi in minte am si acum imaginea supei facuta de a mea mamica… papilele mele inca simt gustul bun al copilariei mele… asta si cu laptele de pasare…. si cu cartofii prajiti….. si gata ca cica eu am mancat 2 bolute mici de supa si s-a umflat grisu-n mine :)).

Asa ca, scumpa mea mamica… chit ca am 25 de ani, da cand vi, iar ai lista de pofte ce tre` sa o indeplinesti :))

gata… mi-am facut treaba de a va face pofte

0pad ilo del

 

Lasă un răspuns

