La multi ani, mamici! La multi ani, femei!


 

Hac!Am aparut si eu cu o  intarziere…

Stati linistiti ca nu m-am imbatat de la alea 40 de pahar, m-a apucat doar sughitul.

Am baut pana acum doar doua canute de cafea cu lapte si un pahar imens cu ceai de musetel cu lapte.

blue roses pictures (1)Am vrut sa scriu de ieri, dar m-am pierdut in lumea Sims3 unde in timp mult mai putin decat in real am gasitun job si  un boyfriend cu care sa fac woo-woo (  🙂 criminala expresia)  dar care nu poate , din pacate, mai mult de 2 ori per seara… in fine…. am inceput sa ii inteleg pe astia ce prefera simulatoarele astea… ca asta e de fapt.. simuleaza viata. E mult mai usor.. iti gasesti un job repede (personajul l-am facut dupa mine, pufi, aceiasi personalitate si asa mai departe), boyfriend-ul  la fel.. casa asigurata… masa la fel…

Dar sa revenim la subiect… femeile… ce vor ele, de ce sunt ele sabatorite?  Pai explicatia e in felul urmator : femeile devin mamici (mare parte din ele, indiferent daca nasc, adopta si ce or mai face ele ) si incearca sa aiba grija de princhidei, de cariera, de sot sau iubit (depinde de caz) de casa, mai pe scurt sunt niste eroine pe care putini le vad in asemenea ipostaza,decat daca ele dispar , li se apreciaza munca. Mama (vorbind in general) face atatea… de la poftele princhidelului/princhideilor, pana la curat in casa, merge la job, are grija si de sot, care este un alt copil , dar mai mare si cu unele nevoi mai diferite… vazusem pe Prima tv in data de 7 un filmulet, ceva de genul ” variantele unei mame”, in care dadea o sotie ce la un moment dat isi dorea sa fie in mai multe versiuni, ca sa poata sa le faca pe toate… si ii s-a indeplinit dorinta.Si uite asa iti dai seama prin ce trece o mama zilnic.

Pentru mine sunt eroine! De ce?? Pentru ca eu una nu as fi in stare,chiar daca a mea mamica e plecata de ceva timp si fac destule, dar simt ca nu e de mine, ca nu as face fata. De ce?? Pentru ca inca-s copil, pt ca vreau sa fiu alintata si adorata, rasfata si toate cele ( si nu vreau sa am grija de altii)… deh… sunt de sex feminim… toate vrem asta.. toate vrem sa fim cucerite, alintate, adorate, rasfatate, sa ne simtim iubite, ca este nevoie de noi si toate sentimentele din aceasta categorie. Bine… o sa spuneti ca si barbatii sunt la fel. Complet adevarat! Nu neg asa ceva, dar si lor le place sa cucereasca.. au ADN-ul programat pe asa ceva si mai ales au nevoie si cauta un ac pt cojocul lor sau sa isi gaseasca nasul. Daca stam si ne uitam… e o completare reciproca,numai ca oamenii… tre` sa le complice… ca deh… suntem… umani.

E piesa lu` Rudimental care ma ‘streseaza” de 3 zile si nici eu nu o las… mai ales ca vocea ce o am acum, in capusorul meu se aude la fel ca a tipei ce canta :

Rudimental ft. Ella Eyre Waiting All Night
 
 
 ce zice asa : am asteptat toata noaptea ca sa imi spui ce vrei, ca ai nevoie de mine….am asteptat toata noaptea ca sa imi spui ca ma vrei, ca ai nevoie de mine…

Asta e ceea ce dorim cu totii sa auzim, sa ni se zica si culmea.. in lumea de azi asa ceva auzi rar si mai ales sa fie sincer, restul fiind zis doar pentru a fi obtinut ceva… material, ma refer…Romantism… e ceva ce as putea zice ca este science-fiction intr-un viitor cat mai apropiat.

 

Gata… ca m-a apucat cascatul… trag pe dreapta ca nu mai tine… Asa ca,conzluzia este urmatoarea : Apreciati femeile de langa voi , sunt capabile de multe treburi si bune si rele, dar nu generalizati ci personalizati. Aratati ca iubiti si spuneti, pt ca pentru o femeie conteaza si vorbele, mai ales sustinute de fapte!

Fiti iubiti!

Have fun and play nice !

 

 

 

2 thoughts on “La multi ani, mamici! La multi ani, femei!

Lasă un răspuns

