stirile rele atrag!


 

 

De ceva vreme, am observat ca stirile rele atrag, fie ca e vorba de omoruri, accidente, tradari, arestari, stari de rau, depresie si sinucideri, acest tip de stiri atrag, mai ales fiind promovate atat de puternic. Mai ales ales cu titluri de genu` : „incredibil! a socat lumea” „nemaintalnit…” si dai pe stire(asta in cazul fasbucului) si vezi o stire amarata sau a carei importanta este egala cu 0.

Nu am mai vazut demult stiri vesele, frumoase care sa aduca zambet si voie buna poporului cititor.Cred ca daca am avea o alta atmosfera mediatica, lumea din tara asta s-ar schimba. E o rautate in lumea asta incredibil de mare.

De cand am inceput sa imi revin, sa scriu lucruri mai vesele, de cand am incetat sa ma mai plang si sa imi plang de mila,  nu mai atrag cititori…

Asta e! Din pacate, mass-media i-a invatat rau pe romani, pe langa piztipoance si cocolari, s-a promovat incultura si asa mai departe.

Acum ma uit la stiri, la Kanal D, dupa cum am mai declarat, fiind o fana a acestor stiri.Imi place modul de prezentare.

Din pacate, azi s-a stins Mica, de la Abracadabra… Eram un sconcs mic cand aceasta emisiune era.. si imi placea emisiunea… ca si „tip-top mini top”, „feriti-va de magarus” si alte emisiuni de pe acea vreme. Da, dragii mei astia mai tineri, in Romanica existau emisiuni pentru copii superbe,nu ca astea de acum de pe disney, minimax si ce o mai fi.  Odihneste-te, draga Mica.. odihneste-te in pace! Meriti!

Gata… va las… va las cu o melodie ce azi m-a cucerit de la prima auditie. Melodia e de 2 ani, aparuta pe 15.03.2011… doamnelor, domnisoarelor si domnilor, in toata splendoarea sa : ALEX CLARE :

 

 

 

Lasă un răspuns

