imaginea din oglinda


 

Vreau sa imi fac un dus… dau drumul la apa sa se incalzeasca. De data asta nu ma ud de dinainte nevoit… am avut grija.

Ma dezbrac si inevitabil dau cu ochii de ceea ce se numeste oglinda… mare inventie si minunea asta… ma opresc si ma uit la fiinta ce se vede… aceasta fiinta ce de multe ori mi se pare urata, ce o urasc pentru ca este asa… plangareata,sensibila,nevoiasa,dependenta, grasa.. o fiinta ce de multe ori am considerat ca nu merita sa existe pentru ignoranta ei, pentru egoismul ei, pentru vinovatiai ei pentru tot ce exista rau pe lumea asta, pentru lenea ei, pt comoditatea ei si multe altele. Dar de data asta…. vad o fiinta frumoasa ce merita sa zambeasca, ce merita sa fie alintata, ce merita o vorba buna, ce merita sa se gandeasca la ea,la buna ei stare atat fizica cat si psihica. Fiinta asta a inceput sa apara cam des in ultima vreme in oglinda. Mai ca imi place de ea.

Intru sub dus… apa purifica. Asta am zis-o de multe ori si o sa o mai zic cat timp voi fi in viata si o sa las si undeva scris, ca sa stie toata lumea.

Ati observat cum pe tron iti vin cele mai bune idei si la dus sau cada ai parte de moment de contemplare a lumii si de ganduri filozofice, de retrospectiva asupra vietii tale si asa mai departe??

Apa fierbinte imi curge bland pe par apoi pe fata… si incep sa gandesc. Sunt o nerecunoscatoare…. multi isi doresc parintii ce ii am, multi isi doresc un acoperis deasupra capului asa cum il am eu, multi isi doresc sa stea acasa si sa fie intretinuti asa cum o fac eu….Nu stiu sa apreciez ce am?? Cel mai probabil…Multi dintre noi nu stiu sa aprecieze ce au si multi dintre noi nu se apreciaza, se subestimaza, nu au incredere in sine si din pacate, cei mai multi dintre noi nu apreciaza oamenii de langa ei.

Eeeee…partea asta cu apreciatul propriei fiinte este cam grea… unii nu o fac deloc, altii prea putin , altii prea mult si putini cat trebuie. Odata ce ajungem sa ne apreciem, sa prindem incredere in noi, sa ne placem pe noi insine, atunci se schimba si lumea din jurul nostru. Se simte si se vede schimbarea noastra si de obicei asta incepe sa afecteze in sens pozitiv si pe ceilalti. Greu ajungi sa crezi asta, d-apai sa o si faci… dar urmarile sunt vizibile, mai ales in tine, ca si fiinta.

IMG_1346_32

Azi o ma plac, maine o sa ma plac mai mult, poimaine o sa ma iubesc! Merit sa fiu o fiinta fericita si nu se merita sa ma gandesc doar la ce vor altii, sa stau cu grija ca o sa ranesc sau o sa fac pe cineva sa sufere daca nu o sa fac cum e bine pentru ei. Eu cui ii raman?Cine ma iubeste si pe mine? Cine are grija si de mine?? (bine, asta inafara de parinti,ca ei au grija de tine mereu si te iubesc neconditionat, cel putin asa cred ca o fac, marea lor majoritate) si singurul raspuns valabil este : EU! Eu am grija de mine, eu ma iubesc, eu raman al meu !

Vedeti puterea apei?? Te duce pe cai filozofale, pe calea descoperirii de sine si a autopsihoanalizei, ce ar trebui sa o avem din cand in cand, poate des pentru unii dintre noi. Si mai ales, dupa astfel de introspectii, sa si punem in aplicare ceea ce am concluzionat!

Tare-i buna o cremuiala dupa un dus fierbinte… m-am invatat rau ca dupa ce imi usuc parul cu feonul, sa imi incalzesc picioarele si sa le usuc in acelasi timp… Doamne, bine-i!

Gata cu filozofia ca incepe ” Romanii au talente”… V-am zapacit si azi… noapte buna copiii!!

HAVE FUN AND PLAY NICE!!

 

 

4 thoughts on “imaginea din oglinda

      1. Mi-am dat seama că nu-i ”ruj real”. Dacă dai zoom pe poză se vede linia rujului și iți dai seama că-i ”photoshopat”🙂
        Dar mersi de progrămel. Să văd de ce-i în stare și poate-l adaug la scurta mea listă de astfel de progrămele..

Lasă un răspuns

