alta Sambata, alta seara


 

Si iar e Sambata seara…. Nu stiu cand a trecut… Sunt pe alta lumea… asa ma simt… noh… raceala asta si efectul ei…M-a ajuns incet-incet oboseala si nesomnul din ultima perioada de cand am ajuns acasa.

Mama lui de romantism… ma dor incheieturile.. si mi-e ca in seara asta fac baie in creme si  balsamuri antireumatice pentru a imi reveni.

Desi m-am uitat la teve zilele astea, nimic nu mi-a ramas in minte…. sunt aeriana complet.

Ma intreba cineva  joi, ce planuri am de weekend… bineinteles ca replica mea a fost : eu nu imi fac planuri..ce o fi o fi.

Mi-e dor de vremea cand pretul benzinei era muuult mai mic decat acum si salariile erau cu durata de ramanere in buzunar mai lunga. Pe vremea aia, cand aveam chef de duca, ne urcam tot familionul in masina.. si dadeam cu banul la intersectie.. :)) … vai ce dor imi e de astfel de plecari.. de posibiltatea de a putea sa iti faci micile pofte si placeri.  Ehh.. poate o iesi si soare pe strada mea.. si mi-oi lua un hibrid… bineinteles Bmw.. si sa am posibiltatea de a face astfel de evadari..

Gata.. va las cu melodia ce ma „streseaza’ sau mai bine zis, pe care o stresez cu repeat-ul…. vorba unuia pe youtube ” daca mai dau replay de multe ori, se va strica butonul”  :D    Asa ca va zic si eu : I refuse to love!!!!!!!

 

 

2 thoughts on “alta Sambata, alta seara

Lasă un răspuns

