dummdum drummdum.. cu castile pe cap/ mergi singurel pe drum….


 

Am inceput cu versurile melodiei de la Carla`s dreams…. am stresat melodia asta de nu se mai poate, imi ajunge pe la inimioara. De ce??? Pentru ca nu odata am mers „singurel pe drum” si am vrut ca cineva sa fie langa mine atunci.

Si mi-e dor…. si mi-e dor sa bag frumos castile in urechi si sa uit… sa uit de mine si sa ma pierd in ritmuri, versuri, sentimentele si emotiile transmise. Muzica buna asta transmite: emotie, sentiment, pierdere in lumea ei, in  universul mic creat de ea si bineinteles de autorii sai.

De ce nu fac treaba cu castile? Pai castile mele bune s-au cam… si am unele asa standard de 6 lei. Bunicele, nu am ce zice, dar nu tu bass, nu tu redare calumea… nu tu feeling la adevarata lui valoare… asa ca, am decis sa nu ma mai zgarcesc la noua perche de casti si din ciubucul pe ultima invarteala, inca neterminata, sa ma duc sa imi iau o pereche tzapana de casti. Macar atata merita si ele , urechiutele mele mici, fine si frumoase si mai ales sufletul meu. Da… n-am laudatori, dar cine te lauda cel mai bine decat tu pe tine. Tu te certi, tu te alinti, tu te superi, tu te pedespsesti… doar tu cu tine…Ahhh… tare mi-e dor de zacut in pat si sa faca bum-bum in urechile mele, apoi vibratia sa se transmita in tot corpul, sa vibreze fiecare muschi, celula si ce o mai fi p-acolo… pana si ritmul inimii sa simti cum se regleaza dupa melodie.

Dupa o tura de astfel de relaxare, e atat de bine… de parca dormi 10 ore cu tot cu visele frumoase  de rigoare.

Nu as rezista fara muzica…. psihic si fizic as fi o epava. Multumesc celor care au realizat muzica de la inceput pana in prezent si de ce nu, in viitor.

Ce bine s-or simti stiind ca fac atat bine, chiar si unui om. Orice artist spera sa influenteze un om , macar cu a sa opera. Orice artist/creator doreste sa ramana ceva in urma lui, ceva frumos si bun. Ceva ce sa conteze.

Legat de muzica, ieri am gasit cel mai nou videoclip a lui Pavel Stratan, enjoy :

 

Lasă un răspuns

