cu gândul la lapte într-o zi de post


 

Când îți este interzis ceva sau vrei (sau îți propui) să nu faci/mănâci ceva, atunci te apucă damblalele să poftesti acel ceva. Un fel de psihologie inversa sau mai bine zis, dacă mă gândesc bine : baza tehnicii de psihologie inversă.

575905_10151527853557822_707067881_nAșa că mă păli pofte care mai de care, tocmai azi când țin post…și mă gândesc la o ciocolată caldă cu lapte făcută, la crema de lapte, la frișcă… la tot ce conține lapte… și mă apucă poftele de „ceva bun”. Acel ceva ce nu știi ce e, dar sigur e bun… și începi să te învârți prin casă, să te plimbi, să deschizi frigiderul, ce nu spre uimirea mea e cam sexos , încă necastrat, apoi te duci și îți faci de lucru, ba mai scrii ceva, ba un joc pe fâsbuci, ba te duci și muți un lucru dintr-un loc în altul, îți mai faci un ceai, te mai uiți la o știre, mai mânci un pufulete și uite așa trece ziua de post.

A2a zi, zici ca rupi frigiderul de poftele ce le-ai avut ziua precedentă….. pe naiba. Nu te mai atrage nimic ți parcă își face cu ochiul o roșie ce ai mânca-o simplu cu sare…. ce ți-e și cu creierul ăsta.. cu mintea asta umană.

Dacă am reuși să stăpânim tehnica asta…multe am realiza, părerea mea.

Mi-a mai venit o idee creață-n minte… să avem câțiva specialiști în această tehnică și să o practice pe conducătorii țării….eee??? Ar fi ceva.

D-abia aștept să vină vara cu temperaturile ei de 25 de grade, deși aștia de la meteo au băgat prognoze nu prea bune pt starea mie de bine la vară, adică au zis că va fi caniculă. Om trăi și om vedea.

Gata pe ziua de azi  :)

Have fun and play nice!

 

 

Lasă un răspuns

