teletext


 

Ehe…. mai tine-ti minte teletextul??

20120809 CASMB 4Eu imi aduc aminte de primul contact cu acest serviciu ce este oferit intial de cei de la TVR. Erau unele teveuri ce aveau la telecomanda butonul de TXT si altele nu, atunci aparusera… sa fie vreo 13-14 ani de atunci? Nu mai stiu exact. Unchiu-miu era pasionat de teletext, avand informatii despre sport, nr la loto, horoscop si stiri. Un fel de net, ca sa zic asa.

Ieri am dat din greseala pe butonul de txt si minune… mi-am adus aminte de teletext. si dai si butoneaza p-acolo vreo juma de ora. am citi horoscopul, stirile, matrimonialele si asa mai departe :))

Sunt curioasa cati se mai uita pe asa ceva… cred ca mai sunt, ca de nu, nu mai era.Numai ca nu am mai auzit de el. Inainte se mai auzea un ” am vazut pe teletext” acum aud „am vazut pe net”.

Nu tot ce e batran, vechi trebuie uitat, aruncat intr-un colt.

3 thoughts on “teletext

Lasă un răspuns

