cafea simpla


 

1681183-poster-1280-probiotic-coffeeDe mult nu am mai baut o cafea simpla, nu prea tare ca sa nu ma adoarma si nu prea moale ca sa fie  prea ceai.

Deobicei  o beau cu lapte sau lapte de soia cand e post.

Acum a picat atat de bine a cea gura de cafea simpla, de a 2a oara trecuta prin filtru (dupa cum zicea, nici prea ceai) indulcita acceptabil de bine.

Zilele astea au fost calduroase… parca vine vara, nu???

D-abia astept sa dorm pe pamant vreo 2-3 ore, sa ma incarc cu energie si sa ma odihnesc.funny-I-drink-coffee-icon

Ce pot sa zic?? Ce sa mai zic?? Zilele astea am fost cam fara cuvinte si dupa cum stiti, daca nu am ce sa zic, nu scriu.

Pe la teve, au inceput astia sa-si ia amenzi,semn ca CNA-ul s-a trezit din hibernare. Pe fasbuci, acum e la moda sa apara stiri cu gagici ce au fost prea slabe si acum au ajuns modele xxl,pe cand acum 2 saptamani eram bombardata de exemple de gagici xxl ce au ajuns xs… wtf???

Pastele vine, iarba-i verde si marisoara, porcul meu paste-n voie….

Hmm… inspiratia poate vine de la cafeaua asta simpla…. e dulce si aromata… chiar daca e o cafea din asta din comert si anume Fort. E buna fata de altele… iti inunda simturile si cutremura un pic celulele si pune sangele-n miscare.

gata… va las ca am ceva de facut… ca deh… am inspiratie.

funny-coffee-on-off-mug

 

 

si cu muzica la maxim…

 

 

Lasă un răspuns

