Inger Salbatic


Acum cateva saptamani, am vazut reclama cum revine la teve telenoveaua asta numita Inger Salbatic. Asta impreuna cu Betty cea urata, au fost cele mai dragi telenovele ale mele si le-as revedea cu cea mai mare placere.

Azi am dat, din intamplare, pe epg-ul de la digi sa vad ce-i bun la teve.. si descopar cu uimire ca era Inger Salbatic, eu,bineinteles, uitand data cand trebuia sa inceapa. Asa ca dragele mele, pe Acasa Gold de la 16 la 17 este Ingerasul al Salbatic.

Zilele trecute vroiam sa scriu despre multe, dar cum ajungeam sa deschid wordprss-ul si sa scriu… ideile mele plecau in vacanta.

Multe prin lumea asta se-ntampla. Becali este arestat, astia ‘mondeni” se despart si se impaca, idiotii mai propun o lege cum ca sa amendeze oamenii ce hranesc cainii vagabonzi, proiect de lege propus pe baza unor „studii” facute dupa ureche si nici asa.

in fine…. se duce naibii tot si tot se duce naibii… nu mai exista coerenta, educatie, inteligenta, corectitudine…

 

Lasă un răspuns

