imaginatie


 

Va scriu de pe biroul meu mai aerisit.

Adica mi-am ansamblat cat de cat unitatea, ce era ca o decapotabila, si am plasat-o pe pervaz (am biroul la geam), ea stand pana acum cateva zeci de minute pe biroul la urechiuta mea sa o aud in caz de baraia ceva cam ciudat (deh.. am ramas cu sechele).

A plouat si p-aci.. si a fost si raulet pe deoparte de bloc si lac in fata blocului…. culmea… eu ascultam Sandra si imi imagineam ca-s pe Valea Oltului…. ce imaginatie faina am… de ma pierd in lumea imaginata si uit de tot, ma desprind de realitate…. aud doar muzica si ploaia de afara….. si visez.

 

Astia la meteo anunta zile ploioase.. asa ca.. o sa visez incontinuare. E 11 seara, vocea Sandrei umple camera, iar eu iar visez in timp ce scriu aceste randuri.

 

Oare ce ne-am face daca nu ar fi fost imaginatia? Daca nu ar fi oamenii cu imaginatie, oare unde am fi astazi?

E bine sa visezi si e si mai bine cand visele devin realitate!

 

 

Lasă un răspuns

