specific mie


 

A trecut si ziua Copilului… si a venit si acea perioada „minunata” lunara… si cum eu sunt…. eu… m-am dus si am adunat floricele ce le-am pus in vaza si vaza pe unitate, ca sa le pot vedea in fiecare zi. Dupa baita bine meritata, m-am cremuit din cap pana-n picioare si mi-am tras o oja albastra deschis cu scliparici albastru inchis.

Am baut cafea dupa bune zile de pauza in care am baut ca o camila in fiecare zi 2-3 litrii de ceai (iar m-a apucat pofta nebuna de ceai)…. mult prea tare si datatoare de somn, nu ca azi as fi facut eu prea multe.

In timp ce culegeam florile mentionate… mi-a adus aminte de vila Moldoveanu` (asa ii zicea fostei mele dragi locuinte) si cum mai jos de ea, inspre helioport strangeam flori, ca sa ii duc mamei. Admiram Bucegii mei dragi si falnici si le spuneam cat de mult ii iubeam. Ducandu-ma spre casa imi luam Pinul in brate si il pupam,mangaiam florile de la terasa vilei si mergeam agale in casa.

Doamne!Imaginea fostei mele case este atat de vie, de  parca si acum simt fiecare dala de piatra sub picioare, fiecare bolovan, fiecare fir de iarba ud de roua de dimineata in care ma jucam cu mama badminton. Serile ce o ascultam la Radio Brasov pe Nora ce avea o emisiune faina, la radio-casetofonul mamei ce era tare vechi si tare bun, ce bineinteles, dracul de copil l-a stricat, dar ce il am si acum, soba mereu calda iarna si camera mea pe al carui geam puteam iesi din casa, fac parte din copilaria mea dulce…. fac parte din amintirile mele cele mai dulci si simple. Mi-e dor de acasa.. casa in care am crescut… macar sa o mai fi vazut odata, dar in acelasi timp, mi-e dor de ACASA…..locul meu.. unde sa simt ca sunt acasa…

Offf…. a naibii perioada cu sensibiltatea ei…..

Am vazut Fast and Furious 6🙂 dragutel foc si d-abia astept o varianta blu-ray ca sa mearga sistemul meu audio asa cum trebuie. M-as baga la un anime, dar nu stiu la ce….. hmmm… vad eu.

O seara faina si nu uitati : HAVE FUN AND PLAY NICE!

 

Lasă un răspuns

