4 anisori


 

Noroc ca astia de la wordpress au trimis o notificare de felicitare in care imi multumesc ca m-am inscris acum 4 ani, ca daca era dupa mine, imi aduceam aminte dupa cateva zeci de zile :))

Asa ca bebe meu are 4 anisor, cu bune si cu rele, ca subsemnata.

E drept, nu am mai scris de mult, desi ma manca tastatura sa mai scriu cate ceva, dar cand ma asezam in fata tastaturii…. era blank in mintea mea, asa ca am preferat sa nu scriu decat sa scriu aiurea cate o prostie conceputa prost si scrisa si mai prost.

Sa o luam cu inceputul a ceea ce vroiam sa scriu :

1. Oameni vs. caini

Am crescut cu animale si am un respect enorm pt ele, mai mult decat pentru oameni, atat cunoscuti cat si necunoscuti. Crescand cu cainii pot zice cu siguranta urmatoarele : NU ATACA fara motiv, daca ataca, cel mai probabil este de frica, au sechele, pentru ca oamenii sunt rai si cruzi. Nu de putine ori am vazut atat pe net cum animalele sunt chinuite, batute, arse, mutilate pentru divertismentul unor bipezi ce se cred superiori doar pentru ca merg in doua picioare. Este adevarat ca s-au inmultit mult prea mult, dar a cui este vina?? Tot a oamenilor pentru ca arunca puii sau se plictisesc de un caine si il abandoneaza. Nu de putine ori am salvat astfel de animalute, unele devenind mebrii al familiei mele. De exemplu : Tecla a fost un pui gasit de mine si tata in fata casei. Nu avea nici ochi si nici buricul nu era uscat. O frumusete de catelusa ce se vedea a fi de rasa. Am ingrijit-o toti mai ceva ca pe un copil, dar din pacate atunci nu am stiut ca laptele de capra este un substitut bun pt laptele canin si nimeni nu ne-a zis acest lucru ce l-am aflat dupa 2 ani de la moartea ei.  Avea ochisorii formati, umbla cu suzeta (ii luasem si suzeta) dar din pacate a facut atac de cord pt ca nu a primit ce era necesar din laptele mamicii ei. Asta va dau ca exemplu de nepasare din partea oamenilor.

In fine, este un subiect mult de discutat.

2. Propunerea de nou cod rutier

Cica este pentru a scapa de toti ce nu conduc bine de pe strazi, interesant este ca nu fac nimic in legatura cu partea de inceput, Adica sa faca ceva impotriva examenlor luate pe 200-500 de euro sau cat o fi.  Sa taie raul de la radacina, apoi sa le ia permisul celor care se urca beti la volan sau sub influenta altor „minuni”, celor violenti in trafic sa li se suspende permisul, dar daca ei cred ca rezolva problema cu amenzi absurde de mari, se inseala.

3.  chestii noi din a mea viata

Porcusorul meu, Goguta e cam bolnavior, avand o escrescenta in zona gatului pe partea stanga. E posibila tumora cu parte infectioasa lichida (puroi) si il tin pe antibiotic. Ma doare inima si sufletul pentru ca simt ca trebuie sa imi iau adio de la el , daca nu intervine ceva favorabil, o revenire, ceva.

Asa ca va dati seama de ce nu prea am chef sa scriu.

 

O sa reincep sa scriu ceva, ca ar fi pacat sa nu o fac, nu??

Deci si prin urmare : LA multi ani, blogulica! si va las cu o melodie draga mie in ultimul timp :

 

4 thoughts on “4 anisori

Lasă un răspuns

