193 de pacate


 

Zilele trecute am vazut stirea cum ca biserica ortodoxa din Romanica a stabilit o lista de pacate si hop si eu sa caut „minunea” pe care am gasit-o pe crestinortodox.ro unde gasiti lista integral ce exista inca din 2006. Eu voi posta si comenta ceea ce mi s-a parut absurd sau ipocrit.

Repet : imi voi posta parerea personala.

Pacatu` nr 10. Am fumat. M-am drogat (fumatul si drogurile sunt sinucidere). Am vandut tigari si/sau droguri.

Deci, daca fumezi ii pacat, dar daca esti vanzator la un chiosc si vinzi tigari, iar e pacat?

Pacatu` nr 11. Am injurat. Si de cele sfinte am zis (Grijanie, Biserica, icoana, candela, Dumnezeu, Hristos, tamaie, morti etc.)

Deci, dragii mei, sa nu va mai aud cu „candela ma-tii, mortii tai” etc, dar ma intreb, asta se aplica si la popi? ca nu putini i-am auzit de candela si biserica nu in mod dulce si duios.

Pacatu` nr 15. Am ucis oameni, cu voie sau fara voie. Poate din si din cauza mea, a murit cineva. (asta se mai repeta  de 2 ori).

Asta e pe jumate ok. E un pacat sa ucizi si nu neaparat numai oameni, dar daca ai facut-o fara voie, Doamne-fere, un accident, autoaparare… de ce sa fi vinovat pt asta?

Pacatele nr:

22. Am vorbit cu mai multe intelesuri.

23. Am purtat vorba de colo-colo.

24. Am pagubit sufleteste si trupeste pe aproapele meu.

25. Am impiedicat pe aproapele meu sa dobandeasca ceva bun, din invidie si rautate.

26. Am clevetit, discutat, barfit, tinut contul altuia. Am clevetit pe parinti, pe preoti.

27. Am stricat numele bun al cuiva, barfindu-l si discutandu-l.

28. N-am inlaturat raul pe care l-am vazut venind peste aproapele meu pe cat mi-a stat in putinta.

Aici se incadreaza majoritatea politicienilor, oamenilor de afaceri si pitzipoancelor, escrocilor sentimentali, si lista continua.

Pacatu` nr 30. Fiind scumpaci, am vandut cu pret prea mare

Zisera ei, cei din Biserica ce au niste preturi la banalele lumanari…. si nici nu te lasa in unele locuri cu lumanari „straine”.

Pacatu` nr 68. Am vorbit in timpul slujbei. M-am foit, m-am miscat de colo-colo prin biserica. 

69. Nu mi-a fost gandul la slujba. M-am uitat ce fac altii, cu ce sunt imbracati

Oare cate babe o pacatuit..???

Pacatu` nr 77. Imi place sa ma laude altii. Cand fac o fapta buna, astept laude de la altii si nu plata de la Dumnezeu.

Sa fim seriosi, avem nevoie si ne simtim bine cand cineva ne lauda, cand zice „ai facut o treaba buna”. Simplele cuvinte de lauda ne fac extrem de bine psihic. Pana si copiilor le spunem : bravo si e o fericire pe fata lor cum rar intalnesti, dar noh… daca e pacat sa impulsionezi un om sa faca si mai bine…..

Pacatele nr

89. N-am pastrat curatie cu sotul (sotia) cu acordul lui (ei), ci fara, incat putea sa cada in pacatul preacurviei.

 90. Am luat pastile anticonceptionale, am folosit spermicide, ca sa nu fac copii.

 91. Am facut pacatul onaniei ca sa nu fac copii, adica: am folosit prezervativ sau am varsat samanta afara ca barbat, iar ca femeie am folosit diafragma.

 92. Am facut avort. Ca barbat, am dat voie sotiei sa faca avort.

 93. Am folosit sterilet ca sa nu fac copii (steriletul provoaca avort).

 94. M-am impreunat cu sotul (sotia) de mai multe ori in 24 de ore.

 95. M-am impreunat cu sotul (sotia) in diferite pozitii,ca animalele.

 96. M-am impreunat cu sotul (sotia) in vazul sau auzul copiilor mei, crezand ca sunt mici si nu stiu.

 98. Am ganduri de desfranare cu persoane de sex opus sau de acelasi sex. Cand imi

vin aceste ganduri, nu le departez, ci ma indulcesc cu ele, desi n-as vrea sa fac

pacatul.

101. Am pipait alt trup pentru a simti si provoca placeri de desfrau.

 102. Am trait necununat(a), adica in concubinaj.

108. Am facut pacatul malahiei singur(a) (adica atunci cand o persoana isi provoaca placere singura, masturbare). Acest pacat se numeste curvia cu diavolul.

 109. Am facut pacatul malahiei cu alta persoana, unul la altul. Eu cu altul, altul cu mine, cu femeie, barbat cu barbat, femeie cu femeie, cu copii.

 110. Am facut pacatul sodomiei (barbat cu barbat, femeie cu femeie).

111. Am facut pacatul gomoriei (prostii cu gura, sex oral).

113. Am privit filme, poze cu prostii. Am in casa poze, statui cu prostii.

114. Am vorbit prostii.

 De ce e pacat ca ma protejez?/ daca fac copil, mi-l creste Biserica? sau daca Doamne-fere ma imbolnavesc, tratamentul mi-l plateste Biserica? Bineinteles ca nu, ca doar ea zice ce pacate sunt.Si nu cred ca e treaba Bisericii si implicit a popilor sa stie de cate ori ma… cu sotul. iubitul, prietenul cu beneficii si mai ales cum si care este preferinta mea sexuala.

Legat de a pofti la preot, calugarite si asa mai departe, tu ca civil esti pacatos, dar ei intre ei, nu-s.

Pacatu` nr 121. Am muncit in duminici si sarbatori.

Spuneti-le asta patronilor.

Pactele nr

133. M-am machiat, rujat, vopsit la par, am dat unghiile cu oja etc. Am purtat cercei, margele, inele, coliere, bratari, pantofi cu toc. Mi-am facut parul.

134. Ca femeie, am purtat pantaloni sau fusta scurta, n-am purtat capul acoperit, am mers sau am vorbit, ca sa atrag barbatii.

Deci, dragele mele, basmaua pe ochi, fusta pana-n pamant si uitati sa aveti grija de voi :))

Pacatu` nr 169. Am jelit mortii. Am pus bani pe crucea lor de pe piept sau in mana. Am dat lucruri peste groapa lor. Am spart ceva cand a fost scos mortul din casa.

imi pare rau, dar asta se cam bate-n cap cu cateva traditii de pe la noi.

Pacatu` nr 179. M-am mascat.

 Deci voi astia ce ati sarbatorit halloween-ul sau ati mers la petreceri cu tema de a fi mascat….

Asa ca dragii mei, sunteti pacatosi, inclusiv subsemnata. Asta e, port pantaloni, ma vopsesc, machiez, incerc sa am grija de mine, etc.

Lasă un răspuns

