Aplicatii, aplicatii si alte aplicatii


 

Mai pe furis, vad ca se lanseaza  sau mai bine zis, s-a lansat Windows 8.1, cica un 8 imbunatatit. Am citit eu ce e p-acolo imbunatatit, dar nu m-a „ametit” cu nimic incat sa zic : ” woow. ce tare!”

Acum sa revenim la dragul nostru android. Recunosc, mi-a devenit extrem de drag prin simplu fapt ca merge superb si ca ai aplicatii gratuite numeroase.

Datorita Vodafone-ului meu nou 875, vorba vine nou, am reusit sa testez niste aplicatii pe care doream sa le testez demult si mi-a fost mai facil cu ceea ce poate 875-ul ca si configuratie.

Sa incepem cu sfarsitul : joacele

Apai… joacele astea noi sunt teribile si ce-i drept m-am cam plictisit de ele si nu gasesc nica nou  si bun, dar o sa va dau lista a celor ce m-au obsedat mai mult de 3 zile :

1. locul 1 se acorda unui joc ce a stat la mine in telefon vreo 2 luni jumate, aproape 3. se numeste Royal Revolt!

Pentru cei care nu-l stiu, e un joc in care tu esti printisor si vrei sa iti recuperezi tronul.  Iti faci armata si mergi la lupta cu omuletii. Sunetele sunt atat de haioase de te topesti, iar  grafica este superba. Vi-l recomand cu caldura.

2.  jocurile retro : aici e vorba de : tank90 / tank care sunt exact ca cele pe care le jucam noi pe stramosii consolelor : jocul pe teve sega (inca sunt fericita posesoare a jocului sega mega drive2 functionabil), Tetris (Brick) bun de folosit pe tron, cand  nu reusesti sa faci nimic… Pyramid Bloxx Classic joc ce era trial acum cativa ani pe sony ericcson A 2628, Mobile Andrio ce este de fapt o varianta reusita dupa Super Mario.

3. joculete amuzante, dar logice : Pudding Monsters ; Rope Rescue ; Bubble Match Birzzle ; Hungry Shark 2 ; Jelly Blast ; Labyrinth Lite

4. joculete run : Temple Run 2 ; Zombie Runaway UP ; Despicable Me ; Turbo Racing League

5. alte jocuri : Extreme Forklifting ; Happy Poo Jump ;  Ice Age Village asta e cam stresant ca primesti notificari zi si noapte ; Integrame ; Istoria Romanilor

Acum sa trecem la lucruri mai serioase.

Dupa cum stiti sunt pasionata foto, implicit mai testez cateva aplicatii foto .

Pudding Camera ramane incontinuare preferata mea.

20131116085125723[1]

Wondershare PowerCam este o aplicatie fainuta cu alte efecte decat pudding,

IMG_0077[1]

Cymera – Camera & Photo Editor  o folosesc mai mult ca editor. are stickere, te poti juca , creea. destul de faina

CYMERA_20131119_091058[1]

Pixlr Express este sublima ca si aplicatie. Este un photo editor, ce a fost prezentata si la emisiunea aia de la proteve cu IT. este cea mai complexa din tot ce am testat si credeti-ma ca am testat. Aceasta si cu pudding raman aplicatiile mele preferate.

Aplicatii  de ingrijire tel : antivirus (aici puteti sa luati cum va place si cu ce se impaca telu. acum testez nod 32 ce isi face treaba, numai ca e varianta free si tre` sa iti faci singur actualizarea bazei de date), Advanced Mobile Care (varul mai mic a lui Advanced Care pt pc, este chiar ok,cica face si pe antivirusul. eu il am in combinatie cu nod-ul si nu se ciondanesc, ba chiar se inteleg, resursele consumate fiind mici), febletele mele :  Fast Reboot (il rebooteaza asa rapid fara sa il inchizi , dar asta nu inseamna ca scapi de restartarea saptamanala) si AppMgr III (App 2 SD)

Aplicatii interesante fata de cele de care am mai scris, nu am gasit.

In cazul in care ati descoperit o chestie faina sau una ce iti da telul peste cap, va rog sa lasati un comm , ceva sa anuntam lumea.

Mersic si o seara faina🙂

Lasă un răspuns

