O noua campanie impotriva violentei in familie si a abuzului.


Luni, trupa Taxi, ce imi sunt dragi pana-n panzele albe, au lansat la Neata cu Razvan si Dani un videoclip ce din pacate nu l-am putut vedea atunci, dar seara am fost calare pe fasbuc si l-am vazut.

M-a emotionat pana la lacrimi multe si din tot sufletul melodia, videoclipul si mai ales mesajul.

Din pacate, cunosc cazuri de astfel de abuz si nu putine. Si ma doare si mai mult sa vad cat au de suferit copiii ce fac parte din aceste familii.

Femeile trebuie sa realizeze ca nu trebuie sa stea si sa suporte de dragul copiilor aceste abuzuri, fie ele verbale si/sau fizice. Sub nici o forma nu ii faceti copilului/copiilor bine.

Vedeti ca am pagina „12 pasi pt codependenta” ce este valabila si in cazul traumelor lasate de catre parintele violent.

Lasati nabii asa-zisa invatatura, confom careia : femeia tre` sa stea langa barbat orice ar fi, sa aiba grija de casa si copii, ca ei sa aiba mereu tata oricat de bun sau rau e”, ca ” femeia mai trebuie altoita ca altfel nu intelege” si asa mai departe. Si bunica-mea, Dumnezeu sa o ierte, a zis ca e cea mai mare tampenie aceasta educatie ce am primit-o din generatii si ce din pacate este si acum transmisa.

Fiti puternice pentru copiii vostrii daca ii aveti, daca nu, pt voi. Nimeni nu merita asa ceva si trebuie sa inteleaga abuzatorii ca nu fac bine ceea ce fac, ca au nevoie de ajutor specializat.

Bine, dupa mine, as face ce as face si cu cei ce abuzeaza de animale si le omoara . Dar asta e doar parerea mea.

Daca esti abuzata, acceseza http://www.tacereadinochi.ro/

Lasă un răspuns

