Adevaratul Ionel Sporea


Pentru cei ce îmi urmăresc blogul, stiu că am scris o serie de articole antimolestarii virtuale cu discuţii de pe chaturi si messenger în care dădeam exemple de tot feluri de oameni ce îi putem întâlni virtual şi de modalitatea lor de abordare şi comunicare, nu tocmai ortodox, de multe ori jignitor la adresa interlocutorului.  Din aceste serie de articole, am avut o categorie aparte legată de un anumit individ ce purta numele de ,,Ionel Sporea’’, caci aşa se prezentase cu al său id,  aceasta fiind creată pentru a-i afla adevarata identitate crezând ca cea de Ionel Sporea fiind doar un pseudonim sau chiar un furt de identitate, deoarece nu am găsit nimic pe Google legat exact de acest nume, asta întâmplându-se prin 2009, apoi in 2010.

Între timp, a apărut şi Adevăratul Ionel Sporea, din Canada, un om ce l-am cunoscut mai bine în acest an, pe care nu l-am crezut în prealabil că ar fi cu adevărat un om ce poartă acest nume. Dânsul este un autor, dar şi un inventator. In cazul in care nu stiati, tenisul de masa nu este atat de usor pe cat il credem multi dintre noi. Tenisul de masa de performanta necesita mult antrenament, la fel ca si celelalte discipline. Asa ca acest domn impreuna cu domnul Emil Marian au gasit o cale mai eficienta si optima  pentru cresterea randamentului unui sportiv practicant al tenisului de masa, si anume robotul de tenis de masa. E un robotel foarte interesant si avangardist, daca putem spune, fiind brevetat in la OSIM  anul 1985.

.

Autor a 2 cărţi publicate, 2012 şi 2003 şi anume “INSULA TRANDAFIRILOR (volum de poezie si eseu-ri literare de suflet) şi romanul DINCOLO DE IUBIRE SI URA (o carte de 900 pagini despre viaţa unui om, aşa cum a fost ea trăită, şi cu bune, şi cu rele, dincolo de mizeria lumii, blestemelor iubirii şi urii omeneşti transformate prin atingere în mângâieri sufleteşti, speranţă de viaţă şi puterea de a renaşte din propria-i cenuşă.

Desi la început am fost neîncrezătore în ceea ce îl priveşte pe acest domn, crezând că este doar cineva ce dorea să îmi facă o farsă (nu ar fi fost singurul), am avut dovezi foarte clare (verificări ale adresei de internet, ID etc.) că acest domn Ionel Sporea este chiar din Canada, stabilit acolo de foare multi ani, şi că este un om ce nu are nicio legătură cu omul despre care am scris şi care purta acelaşi nume cu dumnealui.

Pe această cale, doresc să îmi cer scuze în mod public pentru neplăcerile provocate de această situaţie creată de asemănarea de nume. Articolele scrise nu au fost făcute expres pentru a-i face rău dânsului, pentru a-l denigra, strica imaginea şi reputaţia. Au fost doar o încercare a mea de mic justiţiar de a atrage atenţia asupra pericolelor ce ne pândesc pe chat-uri, o încercare de a atrage atenţia părinţilor de a controla şi explica copiilor aceste pericole şi să îşi dea seama că sunt reale. Din păcate, acel Ionel Sporea de care am dat, nu a făcut cinste numelui ce îl poartă şi am scris despre el, dându-l exemplu ca fiind unul din pericolele pe care le putem întâlni în mediul virtual.

Încă odată, Domnule Ionel Sporea din Canada, doresc să îmi cer scuze pentru confuzia pe care am lăsat să se contureze pe blogul meu în legătura cu dumneavoastra şi vă asigur că nu voi mai face aşa ceva în legătură cu dumneavoastra sau cu altcineva, în existenta mea de blogger şi nu numai.

Va mulţumesc că m-aţi lăsat să vă cunosc şi vă doresc multă bafta în proiectele dvs.

Cât despre voi, dragii mei cititori, vă invit pe blogul său să îl cunoaşteţi pe adevăratul domn, Ionel Sporea din Canada: http://spion19.blogspot.ro/