Merry Craciun fericit


A venit si Mos Cracila cu tolba plina cu soare si ceata, caldura si zapada putina. Hmmmm ….. parca mi-a citit scrisoarea mintala.
De mult nu am mai scris,dar nu e nimic rau in asta,zic eu.
Ma gandeam sa fac un playlist de muzica de ascultat iarna,dar tre sa sap adanc dupa piese si sa caut in cele mai intunecoase locuri de pe utube.
In perioada asta sunt un Grinch. Nu vreau sa aud de sarbatori,de colinde si asa mai departe.
Cand eram copil era ceva frumos,era vacanta,cadouri,ornamente,instaltii luminoase,brad si mirosul lui,mirosul de coaja de portocala si mandarine. Iar cadourile…..offf ce imi mai plac si acum.cadourile facute si primite..
Nu cred ca o sa mai recuperez acel sentiment placut cand vine Craciunul pe care il aveam cand eram mica.
S-a dus din semnificatia Craciunului, mesajul nu se mai transmite. Bine,nici nu are cum printre bass si bumtzi-bumtzi din cluburi si restaurante.
Oamenii ce se dau saraci si cersesc sunt mai bogati decat amarastenii ce rup de la ei un leu crezand ca fac un bine.
Ne-am indepartat unii de altii. Este trist.ne-am inchis in noi sau consideram unii oameni,asa-zisi amici,mai importanti decat familia.
In fine,bucurati-va de ai vostrii si Mosul sa va aduca tot ce va doriti si ce aveti nevoie

image

image

2 thoughts on “Merry Craciun fericit

Lasă un răspuns

