Nu scapi de ceea ce ti-e scris


Asta e o vorba la romani (din cate stiu eu) ce are un sambure,destul de maricel de adevar.

Sunt anumite momente/evenimente/intamplari ce ne sunt puse in cale din care trebuie sa intelege,invatam si sa aplicam ceea ce am invatat.

Acum nu ma refer la faza cu accidentul aviatic. Vorbesc in general.
Azi-dimi la „draga mea prietena” Dana Voicu (imi cer scuze daca nu i- am retinut corect numele)  povestea cum a trecut printr-un accident si asa si-a dat seama ca frumusetea exterioara nu conteaza asa demult,ca trebuie sa te iubesti asa cum esti,sa te placi, sa fi multumit de viata ta ca este fara durere.
Mai este o vorba: ” de ceea ce ti-e frica,nu scapi”. Nu stiu daca ati observat,dar asa este.
Iar vorba mea preferata ” totul se intampla cu un motiv” intregeste ecuatia.
De ce zic asta? Simplu.luati-le la rand si vedeti-le-mpreuna.
Adica, sa nu iti fie de nimic frica deoarece tot ce iti e scris se va intampla pentru ca totul se intampla cu un motiv.

Vroiam sa scriu despre altele, dar in urma ultimilor evenimente,m-am simtit obligata sa scriu asa ceva.
Asta nu inseamna ca destinul nu ni-l facem singuri. Avem liberul arbitru. Noi luam deciziile ce au consecintele lor. Nu putem sa dam vina pe soarta pt orice decizie a noastra care nu ne convine.
Gata. Sa termin cu filozofia.
O zi buna va doresc si multa pace.-n suflet

Lasă un răspuns

