vodafone smart mini 875, my review 2


 

Revin cu un nou review pt acest telefon (altul nu am asa ca am timp mult cu asta) si nu se grabesc firmele sa imi ofere spre test altele (nici nu am pretentii mari).

Dupa o utilizare mai lunga si ceva batai de cap, pot avea o imagine mai clara.

Probleme sau mici (mari) deficiente :

– butonul de inchidere/deschidere/deblocare dureaza extrem de mult sa isi indeplineasca functia. daca am telefonul in stand by si vreau sa il deblochez, trebuie sa apas de minim 5 ori in diferite forme si tehnici ca sa imi dea rezultatul sperat.

– senzorul de miscare si de inchidere a ecranului atunci cand vorbesti, are dificultati in a isi face treaba. dai apelare il duci sau cateodata nu duci trelefonul la ureche, ecranul se inchide si cand vrei sa inchizi, iaca senzorul nu aprinde si deblocheaza ecranul, asa ca telefonul suna in prostie daca persoana apelata nu raspunde sau cel apelat trebuie sa inchida el, daca vrea.

Cam astea ar fi problemutele mai mare care ma cam irita.

In rest, mai are unele intarzieri in a raspunde butonului de back,intra aiurea pe aplicatia de google cand ti-e mai draga lumea.

Partea buna e ca inca isi face treaba si indeplineste cu succes, marea majoritate a cerintelor mele.

Voi? Ce parere aveti?

Mi-ar place ca urmatorul meu telefon sa fie un allview soul sau x1 xtreme, dar vedem, in functie de posibilitati

4 thoughts on “vodafone smart mini 875, my review 2

  1. eu am o problema nu stiu cum sa fac cand scriu un mesaj literele mai mari, si inca ceva eu am mesaje pe cartela dar in telefon nu imi apar mesajele respective . stii din ce cauza?

Lasă un răspuns

