Cred ca o sa scriu de mai multe chestii astazi, nu stiu daca ma pot abtine doar la un singur lucru.

Primul pe ordinea de zi : DEVENIM DIN CE IN CE MAI LENESI!

Nu, nu vroiam sa zic comozi, ci lenesi.

Tot ce apare din punct de vedere al tehnologiei in ziua de azi si maine, se spune ca e pt a ne face viata mai usoara, confortabila,mai… mai…

Chrome tine minte parolele si id-urile, avem skidrive, aplicatii de tot felul pe telefoane, tablete, smart tv-uri, etc.

Nu ma intelegeti gresit, nu sunt impotriva evolutiei tehnologice sunt pro, dar asta parca prea e un boom al evolutie. Incepem sa nu ne mai folosim mintea, sa nu mai retinem, sa nu mai vedem atat ce se intampla pe langa noi cat si cu noi. Deja devenim niste zombie conectati la tehnologie. Mergem pe strada cu telefoanele in mana, cu castile la urechi, fiecare prins in lumea lui. Dam check-in pe fasbuci ca sa le aratam altora pe unde suntem si ce bine sau nu, ne distram. Afisam o realitate alternativa, inbutr-un spatiu virtual, dar de realitatea noastra cine se mai ocupa?

Ma intreb cum vor avea copiii ce acum in clasa a 3a au iphoane si smartphoane, o copilarie frumoasa.Eu am fost la tara, am mancat mere culese direct din mar, am urcat prin poduri si pe capite de fan, am mers cu vaca (la propriu), am fost atacata de cocos si de porc, am ras si am petrecut veri de neuitat cu verisoarele mele, am stat la taclale de seara pana tarziu in noapte la banca de la poarta vecinei, am facut baie in balta, am facut balta. Sunt o sumedenie de lucruri pe care ei nu le vor experimenta, nu vor fi curiosi, pt ca au talking tom, farm nu stiu ce si asa mai departe.

Nu stiu cati mai au placerea sa mai auda o poveste citita de mami sau de tati la culcare. Sa fi fascinat de cum acea gura a mamei scoate atatea sunete ce tu le intelegi si sa te intrebi daca si tu o sa citesti la fel de repede si bine ca ea.

Da, mai sunt copii aceia ce a lor parinti nu au posibilitati de a le oferi mai mult. Aceia da, o sa aiba multe amintiri, majoritatea nu prea placute, dar o sa aiba vointa si curajul sa ajunga unde vor.

Si asa ne-am indepartat unii de ceilalti, ne-am racit si ne-am inrait.

Dap, situatia nu e roz, e un gri spre negru.

Daca am reusi sa obtinem un echilibru in viata noastra intre boomul tehnologic si partea spirituala a vetii. Sa incercam sa fim mai buni unii cu ceilalti si sa invatam sa ascultam, sa fim mai atenti cu ce este in jur.

Lasă un răspuns

