Viata vazuta prin ochii unui caine


 

Se zicea ca ceea ce desparte omul de animal sunt sentimentele si gandirea, oare?

“ Nu am fost toata viata pe strada. Am fost un pui al mamei mele ce statea in casa… era o casa cu o curtea mare-mare. Am fost 7 frati. Niciodata nu am stiut ce s-a intamplat cu ei dupa ce ne-au adoptat. Pe la 2 luni am fost adoptati de alte familii, ca sa avem si noi o familie care sa aibe grija de noi si noi grija de ei. Sa avem oamenii nostrii dragi. Din pacate dupa cateva luni, oamenii mei m-au dus si m-au lasat intr-un loc necunoscut, am crezut ca m-au pierdut, din neatentie, ca deh.. asa-s oamenii, neatenti. Asa ne-a spus mama noastra. Ca nu-s rai, doar neatenti, ca se enerveaza repede, dar asta nu inseamna ca nu ne iubesc. Mi-am urmat instinctul si am ajuns inapoi, la blocul unde oamenii mei stateau. Am plans la usa, am urlat, dar ei m-au alungat, copiii din bloc au dat cu pietre in mine si m-au ranit. Am mai stat acolo cateva saptamani, indurand si sperand sa ma ia inapoi. Nu stiu cu ce am gresit, nu am fact nimic rau. Nu am ros nimic, nu am facut in casa, oare de ce? Ce am gresit? De ce oamenii mei nu ma mai iubesc?? Am inteles intr-un final ca nu ma mai vreau si am plecat dezamagita. Nu urasc oamenii, ma bucur cand ma mangaie, fie chiar si un pic si ador enorm cand un pui de om ma trage de urechi si ma ia in brate. Ma simt bine si simt ca pot iar iubi oamenii mei, dar ei nu m-au vrut. Sunt oameni buni, ce ne dau de mancare si ce ne mangaie, dar exista si oameni rai ce ne bat, lovesc, arunca dupa noi cu diverse, ne ranesc, ne umilesc, ne ard, ne taie. Ne chinuie! Apoi se mai mira si se enerveaza cand noi incercam sa ne aparam, cand stam in haite, pentru ca asa suntem noi, sociabili, ne adunam. Da, atacam cand ne simtim amenintati. Unii dintre noi au suferit mult din cauza oamenilor. Au ramas fara ochi, labute, au fost otraviti si s-au chinuit mult. Multi dintre noi am avut prieteni ce au murit din cauza oamenilor. Si tot noi suntem considerati cei mai rai.

Acum m-au prins hingerii. Sunt intr-un loc rece si umed, miroase a moarte. Suntem toti speriati, oamenii ne bat cu atata ura… suntem inchisi, nu avem nici macar apa. Ne doare, murim unul cate unul. De ce? De ce se comporta asa cu noi?? Cu ce suntem noi vinovati ca existam? Si noi vrem dragoste, noi iubim neconditionat, dar ei?? Ei iubesc doar temporar daca o fac, ne plac cand suntem pui, pufosi si frumos. Cand crestem nu mai stiu cum sa scape de noi. Oare merita sa ii mai iubim? Acum simt cum mor. Nu am mai mancat de zile intregi si apa nu am mai baut de si mai mult, dar asta nu imi pasa ci doar de puiutii mei ce ma asteptau. Trebuia sa ma duc la ei. Ma dusesem sa caut ceva de mancare ca sa am lapte pentru puii mei ca sa creasca mari si frumusei, iubirile mele! Oare ati supravetuit? Doamne, sper sa fi dat un om bun peste voi si sa reuseasca sa va ingrijeasca, sa va iubeasca. Puii mei, puiutii mei, copilasii mei, imi pare rau si va rog sa ma iertati ca v-am lasat asa. M-au prins si nu am putut sa ajung la voi. Iertati-ma iubirile mele, iertati-ma puiutii mei, o sa fiu mereu langa voi de acolo unde ma duc acum.mereu langa voi… va voi astepta…. Iertati-ma puii mei”

Pentru cei ce considera ca noi, oamenii suntem superiori doar pt ca avem sentimente si gandim, uitati-va la un animalut care plange, la un caine care se bucura la venirea stapanului, la dragostea ce e capabil un suflet patruped catre un om… si tot noi ii chinuim.Oare care e superior? Noi, cei ce hotaram sa incheiem vieti ce nu sunt a noastre, noi ce abandonam si ranim sau ei , ce sunt capabil de atata dragoste, ce nu te abandoneaza cand ti-e greu?

Ar fi multe de zis, dar oare are rost sa mai zici omului ceva cand vezi ca nu are urechi sa auda si ochi care sa vada? 

Lasă un răspuns

