MI-e dor


Ieri s-au facut 9 luni de cand el nu mai este langa mine.
Cine e el? Simplu. El este si a fost copilasul meu. Porcusorul meu de guineea mult iubit si rasfatat, odorul meu ce a trezit in mine instinctul matern.
Ieri am plans ca si atunci cand a trebuit sa iau cruda hotarare, cand a trebuit sa trec peste dorinta mea de a-l tine in viata si de a-l avea alaturi de mine pentru a curma suferinta.
Tumora de la gat era aproape inoperabila. Se putea face o incercare , dar mi-au zis ca nu pot scoate totul datorita structurii sale de fagure, chestie ce nu mai vazusera. Deja incepuse sa ii afecteze labuta dreapta din fata si il durea cumplit.Parca si respira mai greu.
Nu o sa uit niciodata cum am coborat cu el pe scarile clinicii dupa ce doctoritele mi-au zis ca daca facem operatia exista sanse de 50% sa nu se trezeasca de sub anestezie si daca se trezeste, probabil nu va mai fi la fel si tumora o sa revina peste 4-6 luni chiar daca ii fac tratament continuu si imi recomanda (aveau si lacrimi in ochi in timp ce imi ziceau asta) sa ii curm suferinta. IUbitul meu Gogul ma lingea pe gat si incerca sa toarca in stilul caracteristic, dar il durea si ii simteam durerea. Cu cat ii ziceam lu` tata ce mi-au zis cu atat ma lingea mai tare vrand sa imi zica ceva. Mi se parea ca ma ruga sa il las sa mai traiasca, ca nu vroia sa ma paraseasca. Desi ma pregatisem cat de cat psihic pentru un astfel de moment, mi s-a rup inima, sufletul si tot ce se poate rupe. Ma doare ca atunci.

Nu mi-am revenit nici acum, dupa 9 luni. Durerea e la fel de intensa ca atunci, la fel de grea, la fel de tare.Gogul a fost copilul meu. Copilul meu din viata asta. Iti multumesc ca ai existat si ca ai fost langa mine neconditionat. Te iubesc si te voi iubi nespus de mult.

Lasă un răspuns

