Fara tv


Cum sunt in scumpa mea Moldova,la bunica,nu  am teve. Bine,echipamentul in sine e,dar nu prind nici un canal. Si uite asa stau eu fara a vedea crimele de la ora 5 , stirile de pe realitatea si telenoveaua de rigoare. Oricum nu ma uitam eu prea des la sus numitul, dar nici nu as putea spune ca nu imi lipseste. M-am obisnuit sa am aceasta facilitate in viata mea. Ce nu pot trai fara,orice ar fi este radioul si muzica. Ma simt goala de tot fara acestea. As putea trai fara net, fara tv, fara mancare,dar nu fara radio si muzica.
La voi cum e? La ce nu puteti renunta sub nici o forma din facilitatile pe care le avem in ziua de azi?

2 thoughts on “Fara tv

Lasă un răspuns

