Sa se trezeasca SPIRITUL DAC!!!


Azi se face o saptamana de cand lumea s-a dus la votare si li s-au pus bete in roate oamenilor plecati in alte tari si au vrut sa isi exercite dreptul de a vota pe cine vrea.
Dupa a mea umila parere, ar fi trebuit ca alegerile sa fie repetate asa cum trebuie, frumos organizat.
Am vazut si reactiile in urma zilei de 2 Noiembrie. Din pacate, am fost dezamagita de unii oameni, dar cum e si vorba ” gusturile nu se disputa”.
Acum e o batalie intre cei care tin cu Iohannis si cei ce tin cu Ponta. Am una bucata persoana pe fasbuci ce tot da share la poze cu personalitati ce au pe poza bulinuta cu „eu votez pe Ponta” si alte pozici in care se prezinta ideea ca Basescu e in cardasie cu Iohannis si daca il votezi , votezi cu Base.
Nu stiu ce naiba le-a promis Ponta sau, mai bine zis, papusarii din spate, lui Diaconescu si Vadim ce uimesc popporul cu declaratii de sustinere pt cel care nu demult le era si ii erau impotriva de ani si ani. Din asta ce sa intelegem? Ori le-a promis ceva baban ori sunt mana in mana si restul a fost teatru, desi din partea lui Vadim nu ma asteptam… inca una bucata dezamagire pe lista deja lunga cat un sul mare de 1.50 ron de hartie igenica.
Recunosc ca am votat cu Melescanul. A fost singurul care mi s-a parut ca este potrivit pentru ce avem noi nevoie : diplomatie, rabdare, gandit, apoi facut.
Eu una nu tin cu Ponta si a decazut grav in ochii mei dupa ce marlanie de campanie a facut.

Acum citesc un articol ce un prieten la distribuit pe fasbuci http://www.ziaristionline.ro/2014/02/18/klaus-iohannis-succesorul-organizatiei-naziste-deutsche-volksgruppe-grupul-etnic-german-ziaristi-online-publica-documentele-nazistilor/
ok… Iohannis sef de nazisti… cica… dar Ponta?

Oricum o dam si orice am face nu putem nega ca toti sunt bagati in rahat (scuzati limbajul), unii mai mult si altii mai putin pentru ca, in tara asta, nu ai cum sa fi la conducere daca nu esti murdar. Daca nu vrei sa o iei pe partea asta, ajungi ca Teo pe la spitale , trupul ei nerezistand stresului la care a fost supus sau ca Mircea Diaconu, care a fost repede demis de la ministerul culturii doar pentru ca a vrut sa puna in valoare Sarmisegetusa http://www.nasul.tv/2014/10/29/dezvaluiri-mircea-diaconu-cand-am-pronuntat-sarmizegetusa-regia-m-au-dat-afara-din-minister-ce-se-ascunde-in-spatele-demiterii-celui-care-a-vrut-sa-decoperteze-sarmizegetusa-regi/ descoperind astfel cum se fura comori nationale.

Ne-am saturat de cum ne fura si ne conduc spre pierzanie. Ne vand bucata cu bucata tara si poporul. Ne indobitocesc si ne vor asa prosti ca sa ne conduca usor. Ne fac viata grea incat sa nu ne mai pese decat ce mancam maine si cum ne platim facturile. Ne fac sa ne certam intre noi, sa nu mai stim ce e aia ajutor si respect reciproc.
Ma doare inima cand am vazut pe fasbuci ( caci acolo se petrece totul) cum cei care sunt plecati inafara sunt luati peste picior, bine, nici ei, unii nu si-au vazut de lungul nasului, s-au dat mari si toate cele pentru a parea mai cu mot.
M-a durut cand un nene (cred) zicea la status urmatoarele : „au plecat la cerşit sau spălat babe la fund în Vest şi acuma s-a întărâtat tăriţa în ei… desigur sunt excepţii destule, în primul rând prietenii mei, dar acelea sunt discrete şi active în sens practic, nu în scandal şi în vorbe goale… nu faci ceva pentru ţara ta înjurând-o şi socotind pe cei rămaşi acasă nişte proşti… ei te aşteptă să te întorci, cu masa pusă, din puţinul lor, nu o pustie de nisip… tu ce dai ţării tale, ce oferi?” urmat de link-ul catre un blog http://www.pah.ro/quest-que-vous-avez-learned-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%AF%CE%B1-dummkopfe/
Ok. dupa cum am zis sunt si multi care vin de afara cu fite si cu arhicunoscuta expresie ” acolo e altcumva… se face asa si asa/ e aia, nu asta”. Da. E enervat si te simti de parca te-ar lua de prost. Si totul se rezuma la educatie.
Dar e enervant si cand vezi cum unii care isi „asteapta” rudele plecate cum le acuza, le abuzeaza intr-o forma sau alta, cum isi bat joc de ele pur si simplu. Nu putine au fost stirile in care sotul ce statea acasa si-a batut/omorat sotia plecata in strainatate pentru a putea oferi copiiilor un trai decent, sacrificandu-si iubirea de mama si bucuria de a fi alaturi de copilasii ei.
Avand un parinte ce pleaca pentru a putea sa isi intretina familia, pot si cred ca am dreptul sa zic ca afara nu e asa frumos cum multi cred despre asta. VA recomand sa va uitati la aceasta bucatica din emisiunea „Asta-i Romania” http://www.kanald.ro/italia-nu-e-acasa–drame-traite-pentru-un-pumn-de-bani_46551.html
Aici nu zic saracele decat 20-30% din ce e acolo de fapt.
Asta a devenit una din marele noastre greseli : sa nu comunicam corect, deschis si sincer! Sa spunem ce avem pe suflet, sa actionam cand simtim ca este ceva gresit, sa ne cerem drepturile si sa le exercitam, sa le cerem socoteala celor care ne fac rau.
Am fost invatati sa tacem si sa rabdam, sa trecem cu vederea ca oricum nu se va rezolva nimic, caci da, asa este mentalitatea romanului de rand cand vede atata coruptie, inselaciune si nepasare.
Plecatul asta in-afara are si partile pozitive. Multi se trezesc si incep sa vada cum se fac lucrurile la altii, ca se poate, daca se vrea, daca oamenii devin hotarati si sunt uniti.
Am mai zis si o voi mai zice : se vrea dezbinarea noastra, prostirea noastra deoarece noi ,uniti ,am distruge ce e rau in societate, mentalitate, am inflori si am prospera.
Nu inteleg ce-i cu ura asta intre noi, de ce nu ne vrem binele si ne lasam influentati sa ne batem intre noi si pt cine? pentru un ponta si un iohannis care sunt suspecti pana la Dumnezeu?
Da, nu avem ce alege si pe care sa il alegem in fruntea unei natii dezbinate. Poate ar fi cazul sa lasam spiritul dac sa se trezeasca, bine ar fi!

O sa se ajunga la o revolutie cat de curand. Semnele sunt din ce in ce mai dese si sper sa se intample asa cum trebuie sa se intample. Sa se trezeasca spiritul unit al Dacilor de pretutindeni si sa ajungem ceea ce ne-a fost destinat sa ajunge : un popor unit si drept ce este puternic!

Nu va zic ce sa votati ci doar sa va ascultati cu atentie sufletul si intuitia! Studiati bine situatia, verificati informatiile si alegeti in cunostiinta de cauza.

Lasă un răspuns

