Ce am invatat in 2014


Anul asta, cu bune si cu rele, a fost un an in care am avut multe de invatat si iata ce am invatat:

– NICIODATA SA NU ITI FIE FRICA SA ITI APERI DREPTUL TAU SI MAI ALES DREPTATEA TA, chiar daca uneori nu iesi in castig imediat, pe termen lung, tu ai cel mai mai mare castig : increderea in tine, puterea sporita de a te apara, de a zice ce gandesti chiar daca toata lumea zice ca trebuie sa taci si sa nu zici nimic, doar ca sa nu superi.

–  Sefii sunt niste  pitzipoance care vor sa auda cuvinte duioase si ridicari in slavi ( complimente), apoi te pun la „jug” ca sa aiba cu ce sa isi intretina frumusetea de orgoliu. Nu imi schimb parerea pana nu gasesc exceptia, sau daca vor exceptiile sa imi demonstreze ca nu e asa, accept provocarea.

–  Voluntariatul nu este asa cum am crezut! Adica nu e degeaba, nu e o pierdere de timp ci mai degraba, rasplata e o stare pretioasa de bine, de fericire si simti cum sufletul tau danseaza de bucurie in interior chiar daca trupul e obosit si nevoia de somn si liniste

– de multe ori este adevarata vorba ” facerea de bine……..   de mama” , asa ca ai grija pe cine ajuti

– Romanii se trezesc! Am plans ca un copil cand am vazut reactia romanilor plecati in strainatate cand au dorit sa voteze si stand la coada si cand au iesit in strada au cantat din tot sufletul imnul.  S-a transmis toata emotia si a ajuns la sufletelul meu ce spera asa „minune” de mult, o speranta, un semn.

– E bine sa fi dur, a dracului, sa fi pentru tine, dar asta nu inseamna sa nu fi pe faza sa vezi cine in jur are grija de tine, cine te iubeste asa cum esti si reuseste sa vada dincolo de masca pe care o porti! Ei sunt persoanele care merita cu adevarat ce e mai bun de la tine.

– Sunt in stare de multe lucruri de care nu am crezut ca voi fi in stare, pot sa imi  infrang temerile. De exemplu : condusul unei masini cu volanul pe partea „gresita”, adica masina tip englezesc.

Voi ce ati invatat in acest an??

Lasă un răspuns

