DA pentru Windows 10 ???


De mult am vrut sa scriu despre Windows 10. De fapt de la cateva zile dupa ce mi-am instalat versiunea Beta, am vrut sa imi scriu parerea, dar am zis sa ii mai las timp, sa isi mai faca update-uri si sa vad cum se comporta.

De atunci s-au facut 3 luni in care merge excelent.

De ce DA pentru windows 10?

Chiar au reusit sa preia ce e mai bun de la windows 7 si 8.1. Grafica, aplicatii de la 8 si performanta de la 7.

Consumul de RAM este relativ mediu, dar pentru a merge chiar ok trebuie sa ai minim 2 GB de memorie RAM si o placa video decenta.

De ce Nu pentru windows 10?

As putea spune nu, decat daca configurarea sistemului nu m-ar ajuta.

Cei de prosteve , de la like it sunt si mai incantati de noul windows.

Momentan cam atat. O sa revin cu un review legat de Huawei ascend

Lasă un răspuns

