A doua zi de Martie


Ieri am vrut sa am titlul de „Prima zi de Martie”, dar mi-a trecut… bine,nici nu aveam ce sa scriu, ideile fiind amestecate si nimeni nu mai intelegea nimic daca ma apucam de tastat.

Babuta mea a fost pe 1. O zi mai ploioasa la inceput, apoi urmata de soare. Sper ca e de bine.

Am revenit la vechile mele tabieturi : cafeaua cu lapte ce se bea in prima parte in bucatarie stand la o vorba si la un sfat de ajutor la un joc pe fasbuci cu tata, apoi butonand pe net la mine in camera dupa ce mi-am facut alene patul.

Am revenit la discutiile de genul de ce sunt facturile mari si de ce consumul de energie electrica e imens, mai ales la ce factura a venit… clar ca te apuca crizele.

In fine, macar m-am odihnit dupa ce am bagat vreo 3 luni munca fizica si psihica de genul de peste 200 ore pe luna. Raceala inca se tine scai de mine,dar am timp sa mai citesc o carte. Imi era dor sa citesc, desi la baie e mai mereu prezenta o carte (acum am ” patru generatii sub acelasi acoperis” de Lao She)

La teve nu prea ai ce sa vezi, decat un „te vreau langa mine” care te face sa te minunezi de la povestile lor pana la halul in care canta Tavi, iar seara pe prosteve ca nu ai alte programe pe care sa le vizionezi cu placere, apoi se mai si lauda ca au rating mare… deh,un exemplu de : ma laud ca sunt cel mai tare din parcare,iar parcarea era goala.

Am ajuns acum la un punct din ideile de ieri: noi nu mai stim sa facem emisiuni calumea? Am vazut cum au preluat emisiuni de la americani, macar de preluau ceva mai de Doamne-ajuta, un Survivor decat asta cu jungla si asa-zisele celebritati, un Hotel Imposibil decat astia cu ferma. Au preluat emisiunea cu Vise la cheie sau Extreme house makeover, cum o stim noi in format original. Aia da! Mi-a placut.Dar cam atat. Inainte parca mai aveau o idee originala. De exemplu, cei de la Prima au : Schimb de mame. Este deja a nu stiu cat sezon la care ma uit pentru ca vezi ca e reality teve. A inceput sa imi lipseasca si telenovelele romanesti, bune, rele dar aveai la ce sa te uiti.

Afara ninge, mai mult inspre lapovita.Stau pe biluta (am bila din aia mare de gimnastica pe care o folosesc pe post de scaun la calculator, un plus de miscare) si ascult BUG Mafia. De ce? Nu am nici o idee. Am o stare ca vremea de afara. Incerc sa nu imi pierd optimismul si ma gandesc cum anul asta o sa vad marea.

Incerc sa imi recapat modul de a scrie frumos, la obiect si clar ( :)) stiu… cat de clar pot). Mi-am recitit cateva articole si iar m-am uimit si nu m-am recunoscut, asa de fain scriu cateodata!

Gata cu lauda ca prea ma umflu-n pene….si da, mi-au murit laudatorii de mult.

O zi minunata

Lasă un răspuns

