POFTA TRUPEASCA


Sunt 5 zile,2 ore, 34 de minute si 12 secunde..13…14…15…. de cand i-am simtit dorul prima oara.

Nu stiu ce m-a apucat,  niciodata nu m-a apucat in asa fel incat sa imi tremure corpul de pofta, de dorinta….

Am incercat sa inhib aceasta dorinta din ce in ce mai arzatoare cu fiecare ora, minut, secunda.

Azi nu am mai rezistat…dorinta m-a dominat, pofta m-a condus si nu stiu cum am ajuns la el.

Nu am mai stat pe ganduri si l-am luat!

L-am adus acasa, i-am descoperit, lasandu-l gol si l-am devorat incet..savurand cu nesat fiecare particica….

Senzatie de implinire e incredibila. Pentru o clipa te simti liber, simti cum te abandonezi dorintei, cum iti satisfaci pofta trupeasca. Atunci, in acel moment nimic nu mai conteaza decat tu! Tu esti in centrul universului si toate sunt pentru tine, pentru a te satisfice. E o senzatie de usurare a corpului si sufletului. Intri in lumea perfecta, utopica in care ti se pare ca auzi ingerii cantand… este raiul poftei trupesti si nu numai.

Acum imi ling buzele, le musc usor in timp ce mai sug un pic sa simt gustul lui si in amintirea celor intamplate. Ma declar satisfacuta, implinita,perfecta.

De abia astept urmatoarea intalnire de acest gen, draga Chips-ule…. Nu uita… imi placi extra!

res_fbbfac443f271903270724486cf245af

Lasă un răspuns

