Faith in humanity …… Destroyed


Niciodată nu am avut un sentiment de iubire fata de oameni, in general. Pot declara ca nu îmi plac oamenii. Cei care îmi plac si îmi sunt apropiați se pot mândri ca au un set de calități deosebite si ca au arătat faptic de ce sunt in stare, de natura lor buna si,mai ales,sincera.
Sinceritate. Alt cuvânt ușor de pronuntat,dar greu de demonstrat.
In ziua de azi e greu sa fi sincer si corect. Ești privit ca pe o ființă dubioasa, neobișnuită ce este contrara gândirii comune sociale. Mai pe scurt ești un monstru ce nu ai loc in lumea asta. Imaginea ta este mai greu de înghiți decât imaginea unor 2 bărbați sarutandu-se pe o strada aglomerata,decât un viol in văzul tuturor. Tu,omul bun,sincer,onest nu ai ce căuta in această lume.
Astfel de oameni ca tine sunt buni doar pentru a fi păcăliți,escrocați sentimental si nu numai. Bătaia de joc este un must have,iar tu nu te înveți minte, caci tu speri…si speri ca mai sunt alții ca tine,multi…si mai multi decât vrei tu sa crezi….dar e doar speranță. Dorința ta de a face bine e doar f* tere de mama,cum este si vorba din popor.
Vrei sa faci bine,cum ti-o iei peste nas mai devreme sau mai târziu pt acel bine.
Ce nu inteleg eu deloc este ipocrizia asta specifica oamenilor caci, ipocrizia se regăsește doar la oameni.
De ce scriu așa? De ce gândesc astfel? Simplu : faptele asta arata.
De la cele ce mi s-au întâmplat pana la ceea ce vad. De la milioanele de oameni ce se roagă si cer ajutorul Tatălui ceresc numai atunci când dau de greu pana la escrocii ce profita pana la nesimțire de oamenii buni, naivi,curați la suflet. Cred ca asta e cea mai mare crima : sa profiți cu nesimțire de cei ce sunt cu adevărat Oameni.
Si pana la urma ce e un om? Omul este definit ca fiind mamiferul deținător de constiinta,suflet, capabil a se exprima prin cuvinte…propoziții. Asta e o definiție de multi știuta…o definite fabricata de ….oameni. Intotdeauna, fiintele pe care le consideram noi animale dau dovada de constiinta,suflet,sentimente, calitati pe care mulți, mult prea mulți dintre cei ce sunt numiti oameni nu le dețin.

Eu ma numar printre cei păcăliți,escrocați. Da! O fac public… recunosc! Fac asta ca sa nu mai cada si altii in capcana acestor…. Sa le zicem simplu, indivizi.

Cascati bine ochii, fiti foarte sceptici, nu credeti ci cercetati mereu!

Parlamentarii isi cresc pensile ca “merita” (asa zic ei, dupa ce au avut un vis frumos in timpul asa-ziselor ore de lucru, caci nu stiu daca se poate spune ca lucreaza), am descoperit cat de mare poate fi caracatita mafiota a asa-zisi-lor iubitori de animale si sunt cam greu  de prins, caci lumea face donatii cersetorilor astora pe fasbuc si scumpi utilizatori de pay-pal.

Pai vreau si eu donatii in pay-pal… fie-va mila….. am nevoie de un telefon nou si promit ca o sa scriu zilnic pe blog toate tampeniile ce imi trec prin cap si va asigur ca nu-s putine + review-uri legate de noul tel, aplicatii si alte si mai cate.  It`s a deal?

Omenirea asta este dezamagitoare…. M-am uitat aseara la San Andreas, un 2012 renew, dar mai ok.. bun de vazut la cinema… preferabil 3D. Dar si acolo vezi cat de stupida e omenirea.

Deci, deschideti ochisorii, nu puneti botul la tot ce vi se spune. Fiti reci, tari, scpetici. Nu aveti incredere in nimeni si nimic…

Lasă un răspuns

