Rupta de lume….


Inevitabilul s-a produs!

Acum 3 saptamani, pc-ul si telefonul au convenit de comun acord sa ma lase balta. Pc-ul  facandu-mi inca odata figura cu blocat imagine si sa nu ii mai pot face nimic, la un moment dat, nici nu mai vroia sa se deschida. Telefonului ii s-a dus de la mufa o lamela si asa am ajuns in imposibilitatea de a il incarca….la fix o luna dupa ce mi s-a dus garantia.

Fain, nu?

Evident ca numai la o asa persoana interesanta ii se pot intampla lucruri interesante.

Acum sunt cu „batranelul” de Allview Life L1. Telefon cu taste, merge bine. dar nu tu net… nu tu facebook…. ma gandeam ca o sa intru in sevraj. Surprinzator, inca nu am ajuns in stadiul in care sa iau din mana unui om un telefon ca sa-l touch-uiesc un pic, desi cam salivez si ma cam ia cu dor. Intr-un fel imi era dor de viata asta relativ simpla, viata ce o aveam prin primul an de facultate. Mai putin pe net, ca aveam atunci pentium 3 modificat (adica facut din piese) si mergea greu, netul la fel…telefoane erau din alea ce era o minune ca redadeau mp3. Viata simpla.

Oricum, ramane oferta valabila de acum 2 posturi. Faceti donatii in paypal ca sa ajutati un om amarat. Nu datii banii pe prostii, luati telefon la  copil (adica eu!)

One thought on “Rupta de lume….

Lasă un răspuns

