Back online !


Acum pe romaneste : sunt iar pe valul online!
Din pacate,nu am reusit sa imi fac calculatorul,nici telefonul. Dar mi-am luat telefon nou si tableta…in limita contului. Ambele chinezarii,aduse din China,unul cu avionul si celalalt cu vaporul :))
Adica,am facut comanda online de pe aliexpress.com de un X5 (daca gaseam si masina la pretul asta,zau ca o luam) de la Doogee si tableta de la iRulu (Na,am si eu ceva cu „i” si nu am platit brandul). Pe ambele am dat cu tot cu tva 510 ron. Zic ca e cu tot cu tva,pt ca atunci cand mergi sa iti ridici pachetul de la posta vamala,platesti tva-ul,lucru ce un incepator in ale international online trading,nu am stiu,dar tot bine am iesit.
Sa incepem cu ce ne intereseaza: telefonul arata bine cu ecran de 5inchi,camera de 5 megapixeli, dual sim,baterie de 2300mAh ce tine o zi intreaga de net si convorbiri.,1 Gb ram 8 Gb nemorie interna,android 5.1 Pret:  53 euro
Tableta e de 7″ inchi,512 ram 4Gb hdd android lolipop. Bunicica pt 32 euro.

Cum e cu comanda si cat de repede ajunge?
O luna fix,in cazul meu. Adica am dat comanda si plata pe 20 septembrie, pe 20 octombrie le -am ridicat de la posta vamala Brasov.

De unde le ridici si cum urmaresti comanda?
Aliexpress.com are o chestie misto ce se numeste tracking (stiu….toti au,dar iti zice aproape pas cu pas unde e). Pachetul ajunge la posta vamala (in Brasov e pe str Grivitei nr 55,intrarea cu rosu). Prima data.te duci la prima masa cu foita ce ti-a venit prin posta acasa cu nr coletului (pastreaz-o cu sfintenie),dar la tine mai trebuie sa ai si urmatoarele:  dovada platii (extras cont,factura) si dovada (print screen a produsului si valorii lui). Dupa ce iti iei pachetul si ai semnat cele necesare,treci la urmatorul birou , unde un alt agent vamal desface pachetul si iti cere documentele pt verificare.Nu ai terminat. Mai trebuie sa treci pe la un alt agent ce iti calculeaza tva-ul. Nu trebuie sa isi ia ceva si statul? Normal ca da.

Aventura mea pe la posta vamala a fost cam asa : am incurcat locatia (pt cei ce stiu brasovul,cele doua statii de pe grivitei sunt foarte asemanatoare ),luni la ora 16:20 eram in posta vamala. Mai sa nu imi gaseasca unu dintre pachete. Apoi, nestiutoarea de mine, nu a venit cu tot ce trebuia. Imi trebuia dovada cat costa fiecare, caci aliexpress mi-a luat toata suma dintr-un foc si comanda nu a fost de la acelasi vanzator. Asa ca imi trebuia printscreen cat costa fiecare sau factura de la vanzatori. Cei de la iRulu au fost prompti si cu 3 zile inainte,cand le-am cerut factura,mi-au trimis imediat printul facturii. La telefon nimic….telefonul meu nu are functie de print screen…..ce sa ii faci? Ce sa faci? O tipa care statea la rand,a incercat sa ma ajute sa faca poza la ecranul tel meu,dar i-a murit bateria si se mai si grabea sa isi ia copilul de la scoala. Pana la urma, agentul caruia trebuia sa ii trimit dovada,m-a ajutat sa ii trimit dovada,facand cu telefonul lui poza la al meu si sa trimit pe mailul lor. Deja ora 16:59. La 17 se inchidea. Intre timp ce ma chinuiam eu, tipa care se ocupa cu tva-ul mi-a calculat tva-ul: 97 ron…..in portofel aveam exact 71 ron.
Vazandu-ma „copil mic si prost”, au facut un gest de caritate si m-au lasat sa fug pana la atm -ul din apropiere sa imi scot banii. La 17:10 am iesit de pe usa postei zambind , cerandu-mi scuze si multumind din suflet angajatilor vamali care s-au comportat exceptional!
Acum,  am cum si cu ce sa va „bâzâi” mai des!

Lasă un răspuns

